  • 1. Data: 2008-09-21 09:13:18
    Temat: szkolenie wyjazdowe
    Od: "Adam" <r...@g...com>

    Witam! Mam pytanie odnośnie szkolenia. Załóżmy że wyjeżdżam na szkolenie z
    Białegostoku do Łodzi. Szkolenie odbywa się od poniedziałku do środy
    włącznie w godzinach 9.00-15.00. Niestety nie mogę zdążyć na szkolenie w
    poniedziałek na godzinę 9.00. Nie pozwalają mi na to połączenia linii PKP.
    Jak również sprawdzałem linie PKS i prywatnych przewoźników. Też nic nie
    pasuje. Więc muszę jechać w niedziele. Czy zostanie mi zwrócony koszt
    zakwaterowania w hotelu za pobyt w nim w niedzielę?

  • 2. Data: 2008-09-21 14:37:05
    Temat: Re: szkolenie wyjazdowe
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Adam" < > napisał w wiadomości news:gb537q$vdg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pasuje. Więc muszę jechać w niedziele. Czy zostanie mi zwrócony koszt
    > zakwaterowania w hotelu za pobyt w nim w niedzielę?

    Ja za swoje szkolenia płacę sam i zdecydowanie pojechałym w niedzielę.

    Pozdro
    zenek

  • 3. Data: 2008-09-21 19:34:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 11:13:18 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > pasuje. Więc muszę jechać w niedziele. Czy zostanie mi zwrócony koszt
    > zakwaterowania w hotelu za pobyt w nim w niedzielę?

    Takie wątpliwości trzeba rozwiązywać z wysyłającym na szkolenie. Mówisz co
    i jak i albo stawiasz na swoim, że ma ci zostać zwrócony koszt hotelu, albo
    idziesz na kompromis i sam płacisz za ten hotel.

    W korporacjach często bywa tak, że mają jakiś budżet na szkolenia, który wg
    wewnętrznych ustaleń musi zostać wydany, więc wymyślają pracownikom zbędne
    szkolenia.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/