  • 1. Data: 2008-09-20 19:59:16
    Temat: W sprawie cyfry plus
    Od: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>

  • 2. Data: 2008-09-20 20:15:17
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stanisław Sadlok" <s...@i...pl> napisał

    Dlaczego zmuszać? Ty ich nie zmusisz do płacenia za twoje
    telefony a oni cię nie zmuszają do korzystania z ich usług.
    To chyba fair? Wypowiedzenie umowy ślij poleconym i masz spokój.
    Czas oszczędzisz, zdrowie oszczędzisz. Swoje i ich.
    Z poważaniem Alek, zadowolony klient tych i tamtych.

  • 3. Data: 2008-09-20 22:55:20
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Przeciez maja numer 0801, wiec zasadniczo o co Ci chodzi?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 4. Data: 2008-09-21 00:48:25
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "rezist.com" napisał:

    > Przeciez maja numer 0801, wiec zasadniczo o co Ci chodzi?

    Zasadniczo musisz poczytac o cenniku 801
    0801-0 ktore jest w cyfrze+ oznacza oplate za kazda rozpoczeta minute.

  • 5. Data: 2008-09-21 05:43:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 00:55:20 +0200, rezist.com napisał(a):

    > Przeciez maja numer 0801, wiec zasadniczo o co Ci chodzi?

    Pewnie o to, że półgodzinne oczekiwanie na połączenie z konsultantem, gdy
    dzwonimy np. na 08010xxxxx, kosztuje jakieś 10 złotych.

    AK

  • 6. Data: 2008-09-21 08:34:21
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > 0801-0 ktore jest w cyfrze+ oznacza oplate za kazda rozpoczeta minute.

    no coz, moze faktycznie nie skojarzylem - za moich czasow byl
    tam z pewnoscia jakis numer "darmowy". na szczescie ta firma przestala
    byc moim zmartwieniem dawno temu z zupelnie innych powodow.

  • 7. Data: 2008-09-21 11:48:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Pewnie o to, że półgodzinne oczekiwanie na połączenie z konsultantem, gdy
    > dzwonimy np. na 08010xxxxx, kosztuje jakieś 10 złotych.

    A godzinne 20zl, a 2 godzinne.... Jest tylko jedno "ale" - 1. jesli nie ma
    szansy na szybkie polaczenie dostajesz komunikat abys zadzwonil pozniej bo
    konsultanci sa zajeci i polaczenie jest przerywane. 2. Jesli nie ma duzej
    kolejki dostajesz info "w tej chwili konsultanci sa zajeci. Twoja rozmowa
    jest 6 w kolejce. Spodziewany czas oczekiwania 4minuty" [wiem bo wczoraj to
    przecwiczylam:) Nie ma mozliwosci wiec aby realnie ktos oczekiwal dluzej niz
    10min. Pomijam juz ze 95% spraw zalatwisz w internetowym centrum abonenta
    lub wysylajac zapytanie ze strony internetowej.

    HaNkA

  • 8. Data: 2008-09-21 14:25:40
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus [OT]
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "HaNkA ReDhUnTeR" napisał:

    > Nie ma mozliwosci wiec aby realnie ktos oczekiwal dluzej niz 10min.

    Corz bardziej OT.
    Realnie jestes w bledzie - jest szansa i to spora. Jedyne co mozesz
    "realnie" napisac, to to ze Tobie sie o jak narazie nie zdarzylo.

  • 9. Data: 2008-09-21 15:56:31
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:gb5lir$175$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    > Realnie jestes w bledzie - jest szansa i to spora.

    Ja ci nie bronie trzymac sluchawki przy uchu w nieskonczonosc ale po prostu
    mówie ze za kazdym razem gdy jest duza kolejka system sam zrywa połączenie:)
    Jak rozumiem, Ty dzwoniles do Cyfry np wczoraj na numer 0801... lub ten
    drugi 022.... i czekales 1/2godziny lub dluzej? Bo tak sie sklada ze ja
    dzwonilam kilka razy wiec info o zrywaniu polaczenia automatycznie mam z
    doswiadczenia:) [ i zeby nie bylo, ze i tak wydalam majatek - rozmowy w
    weekendy mam darmowe wiec dzownienie na miedzymiastowe mnie nic nie
    kosztuje]

    HaNkA

  • 10. Data: 2008-09-21 16:35:58
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "HaNkA ReDhUnTeR" napisał:

    > Ja ci nie bronie trzymac sluchawki przy uchu w nieskonczonosc ale po
    > prostu mówie ze za kazdym razem gdy jest duza kolejka system sam zrywa
    > połączenie:)

    Ja Ci nie bronie wyobrazac sobie czegokolwiek, ale mowie, ze nie za kazdym
    razem system zerwie polaczenie - w przypadku dlugiego oczekiwania. Realnie
    wiec jest to mozliwe i spotykane.