  • 1. Data: 2004-02-29 08:27:57
    Temat: szkolenie w dni ustawowo wolne od pracy
    Od: "Profil1" <r...@x...wp.pl>

    Witam
    Proszę o szanownych grupowiczów o odpowiedź na temat: czy pracodawca może
    nakazać pracownikowi na odbycie szkolenia w dniach wolnych od pracy (sobota,
    niedziela) bez rekompensaty tzn odebrania dni wolnych w innym terminie.
    Jeśli nie może, to proszę o podanie podstaw prawnych. Pozdrawiam Ryszard

  • 2. Data: 2004-03-01 20:27:25
    Temat: Re: szkolenie w dni ustawowo wolne od pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004, Profil1 wrote:

> [...]
    >+ niedziela) bez rekompensaty tzn odebrania dni wolnych w innym terminie.

    Zapodaj grupie co to za szkolenie.
    Bo jeśli to "wymóg kwalifikacji" i pracodawca może uznać iż na
    twoim stanowisku jest potrzebny ktoś kto "ma mieć kwalifikacje"
    i ich nie spełniasz... to widziałem sugestie że może ogłosić
    konkurs na stanowisko pracy :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-03-02 08:48:15
    Od: "Profil1" <r...@x...wp.pl>

    Witaj Gotfrydzie !
    w uzupelnieniu do Twego zapytania chcę poinformować iż szkolenia ma na celu
    tzw. "wprowadzenie nowych standardów obsługi " w tzw. biurze obsługi
    klienta, w firmie która jeszcze jest monopolistą na rynku usług w branży
    telekomunikacyjnej (nazwę celowo pomijam). Nasz dzięń pracy to 12 godzin
    dziennie i do tego jeszcze szefostwo wymiśliło szkolenie sobotnio-niedzielne
    i to w dodatku na delegacji. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź. Ryszard
    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2004-03-02 21:39:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Mar 2004, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ telekomunikacyjnej (nazwę celowo pomijam). Nasz dzięń pracy to 12 godzin
    >+ dziennie i do tego jeszcze szefostwo wymiśliło szkolenie sobotnio-niedzielne
    >+ i to w dodatku na delegacji. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

    Doceniam problem. Ale poza przytoczonym zastrzeżeniem nie mam
    konceptu :(

    pozdrowienia, Gotfryd