  • 1. Data: 2004-02-29 01:02:04
    Temat: PILNIE POSZUKIWANY KOMENTARZ DO K.C.-cz.ogólnej
    Od: "PAULINA B." <p...@w...pl>

    Od jakiegoś czasu usiłuję znaleźć w sieci komentarz do kodeksu cywilnego
    (chociażby części ogólnej), niestety bezskutecznie.... Byłabym bardzo
    wdzięczna za pomoc w uzyskaniu do niego dostępu. Zależy mi na jego
    komputerowej wersji...Pozdrawiam cieplutko....
    buziaczki....
    <papapa>
    Paulinka:)

  • 2. Data: 2004-02-29 05:46:23
    Temat: Re: PILNIE POSZUKIWANY KOMENTARZ DO K.C.-cz.ogólnej
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    no wiesz.... nie wydaje mi sie aby ktos za darmoche byl sklonny udostepnic
    komentarz w sieci

    nigdy sie nie spotkalem z czyms takim

    pozdr
    Lukasz