  • 1. Data: 2006-05-19 19:46:11
    Temat: DG - jak przekazac towar małżonce?
    Od: "SZYMBUD" <s...@a...pl>

    Witam!
    Zakończyłem działalność gospodarczą(na zasadach ogólnych _KPiR) 12.05.2006r.
    Chodziło o sklep z częściami samoch.
    Nie byłem vatowcem!
    Spis z natury, obliczenie dochodu z remanentu Pit-5/5X,podatek zapłacony
    itd....
    Z dniem 15.05.2006 r. otwiera działalność identyczną zresztą moja
    małżonka.
    Nie mam z małżonką żadnej intercyzy!!!
    W jaki sposób mam przekazać jej ten towar abym nie poniósł ja ani małżonka
    żadnych opłat?
    W US pod który podlegam powiedziano mi, że inaczej niż na umowę kupna-
    sprzedaży
    nie mogę. A od takiej umowy płaci się 2%
    Że nie ma żadnych darowizn, przekazania remamentowego itp.
    Przyznam, że słabo sie w tych tematach orientuję więc bardzo proszę o
    szczegółowe wyjaśniene co mamy w tej sytuacji zrobić!
    Wystarczy aby małżonka mogła wprowadzić ten mój towar do swojej firmy i
    handlować(jako
    remanent początkowy?)
    Ale na jakiej podstawie(jakiego dokumentu!) ma to zrobić?
    Czas goni a my wciąż nie wiemy co zrobić!
    BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!
    Pozdrawiam
    TP