  • 81. Data: 2015-10-27 00:01:29
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-26 o 23:11, Maciek pisze:

    > Jesteś pewien?

    Tak.
    No chyba że zaliczysz zerówkę do przedszkola.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2015-10-27 02:59:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
> [...]
    > - zajęcia muzyczne rozwijające umiejętności muzyczne, które potem szkoła
    > ogranicza do nauki hymnu :-)
    > - teatrzyki, przedstawienia, rozwijające pamięć, dykcję, przełamujące
    > nieśmiałość (wystąpienia przed publiką), uświadamiające potrzebę i
    > zalety pracy w grupie
    > - sto innych rzeczy, które są przerabiane w przedszkolu, a które
    > rozwijają dzieci
    > Niewątpliwie jest jednak pewna grupa idiotów, dla których nauka bez
    > podręcznika, to nie nauka, tylko jakieś popierdułki. Aż boję się
    > zapytać, jak nauczyli się chodzić i mówić bez podręcznika :->

    to wszystko mozna rowniez robic, jak sie ma 7 lat.
    Niekonicznie trzeba zaczynac od 5.

  • 83. Data: 2015-10-27 03:01:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:
    > Niema obowiązkowego przedszkola.
    > A w pierwszej klasie zdaniem nauczycieli to za późno.

    niedługo będziemy mowic o niedostosowaniu pieciolatkow ze wsi, do
    piecolatkow z miast i koniecznosci wyslania wszystkich do obowiązkowego
    przedszkola od lat 4 celem wyrownania szans.

    I wowoczas tez ktos powie, ze 5 lat to za pozno na nauke muzyki bo
    wszyscy sie ucza od 4.

  • 84. Data: 2015-10-27 04:40:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Skoro nie maja to widać nie bardzo.

    Skoro nie mają to znaczy, ze nie mają, a nie że nie mogą.

  • 85. Data: 2015-10-27 04:41:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > No jakoś nie. Nauczyciel od nauczania początkowego uczy praktycznie
    > wszystkiego: od muzyki i plastyki, po WF. Poza tym spróbuj zmienić
    > mentalność nauczycieli, którzy X lat uczyli 7-latki szkolnym trybem, a
    > teraz mają się "cofnąć" do czegoś w rodzaju nauczania przedszkolnego.

    To jest z serii "niedasie" a nie ze nie mogą.

  • 86. Data: 2015-10-27 10:21:05
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > mentalność nauczycieli, którzy X lat uczyli 7-latki szkolnym trybem, a
    > teraz mają się "cofnąć" do czegoś w rodzaju nauczania przedszkolnego.

    I tak praca nauczyciela w nauczaniu początkowym polega pszede wszystkim na
    pilnowaniu, by dzieciaki nie pozabijały się.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 87. Data: 2015-10-27 10:31:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Mam.
    > Przedmówca nie ma bladego pojęcia jakie obowiązki ma przedszkole.

    Mów za siebie z łaski swojej.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 88. Data: 2015-10-27 11:30:29
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 26 Oct 2015 09:10:12 -0500, w <n0lc42$3n3$12@dont-email.me>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > A nie mogą mieć tego w szkole?

    Mogą i mają. W ramach zajęć dodatkowych (oprócz muzyki i ang. -- te są w
    programie, jak i logopedia).

  • 89. Data: 2015-10-27 11:31:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 26 Oct 2015 23:15:47 +0100, w <n0m8mm$16p$2@node1.news.atman.pl>, Maciek
    <m...@n...pl> napisał(-a):

    > No jakoś nie. Nauczyciel od nauczania początkowego uczy praktycznie
    > wszystkiego: od muzyki i plastyki, po WF.

    Tak jest? To chyba specyfika małych szkół.

  • 90. Data: 2015-10-27 14:38:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-25 o 21:51, Maciek pisze:
    > Chcesz mnie rozśmieszyć, czy nie znasz kwot ubezpieczeń szkolnych?

    Chyba mylisz ubezpieczenie NNW uczniów (na zwykle śmieszne kwoty) z
    ubezpieczeniem OC szkoły (zwykle na sumy kilkusettysięczne-milionowe).

    --
    Liwiusz