  • 1. Data: 2006-05-30 08:12:30
    Temat: szerszenie
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Nie wiem czy to właściwa grupa ale ...
    Chciałam zapytać czy wezwanie straży pożarnej do usunięcia gniazda szerszeni
    jest zgodne z prawem i czy się za to płaci a jeśli tak to ile?
    Pozdrawiam. Marta

  • 2. Data: 2006-05-30 08:42:58
    Temat: Re: szerszenie
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Ferne Oleane napisał(a):

    > Chciałam zapytać czy wezwanie straży pożarnej do usunięcia gniazda szerszeni
    > jest zgodne z prawem

    tak

    > i czy się za to płaci

    nie

    Jacek

  • 3. Data: 2006-05-30 14:12:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałam zapytać czy wezwanie straży pożarnej do usunięcia gniazda
    > szerszeni
    > jest zgodne z prawem i czy się za to płaci a jeśli tak to ile?

    no wiesz co...

    przeciez wszystko mozna zalatwic po dobroci, po co sluzby mundurowe odrazu
    ;)

    pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2006-05-30 16:16:03
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu szerszen nabazgrał(a):

    > no wiesz co...
    >
    > przeciez wszystko mozna zalatwic po dobroci, po co sluzby mundurowe
    > odrazu ;)

    ROTFL :D

    ZauraK

  • 5. Data: 2006-05-30 16:29:23
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    > przeciez wszystko mozna zalatwic po dobroci, po co sluzby mundurowe odrazu
    > ;)
    >
    > pozdrawiam
    > szerszen

    Przepraszam Cię bardzo:) .
    - po prostu szerszenie to dla mnie najstraszniejsze zwierzęta na świecie
    (być może wynika to z braku innych zagrożeń). Ja mam szerszeniofobię a
    szerszenie mają już drugie gniazdo w naszym letniskowym domku. Ze strachu
    przed nimi nawet w upalne lato robi mi się zimno.
    Pozdrawiam. Marta

  • 6. Data: 2006-05-30 18:07:20
    Od: Paweł U. <p...@n...wysylaj.pl>

    Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > szerszenie mają już drugie gniazdo w naszym letniskowym domku. Ze strachu
    > przed nimi nawet w upalne lato robi mi się zimno.
    > Pozdrawiam. Marta

    Straż pożarna niszczy gniazda szerszeni gdy są w takich miejscach jak np.
    szkoły, przedszkola, urzędy. Miałem gniazdo przy oknie. Dostałem tylko
    telefon do firmy prywatnej zajmującej się odpłatnie niszczeniem gniazd.
    Poczytaj trochę o szerszeniach. Możesz mieć nadzieję, że wyniosą się
    jesienią i już nie wrócą.

    Paweł

  • 7. Data: 2006-05-30 18:20:03
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł U." <p...@n...wysylaj.pl> napisał w wiadomości
    > Poczytaj trochę o szerszeniach. Możesz mieć nadzieję, że wyniosą się
    > jesienią i już nie wrócą.
    >
    > Paweł

    A ile ta prywatna firma sobie zażyczyła, czy skorzystałes z ich usług i
    ewentualnie jak to wyglądało.
    Jesienią to mi akurat zbytnio nie będą przeszkadzać bo nie jeździmy na
    działkę.
    Marta

  • 8. Data: 2006-05-31 09:26:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A ile ta prywatna firma sobie zażyczyła, czy skorzystałes z ich usług i
    > ewentualnie jak to wyglądało.
    > Jesienią to mi akurat zbytnio nie będą przeszkadzać bo nie jeździmy na
    > działkę.

    ja usuwalem osobiscie, zreszta miedzy innymi stad moja ksywka
    wbrew pozorom nie jest to ani takie trudne, ani takie niebezpieczne jesli
    sie czlowiek do tego zabierze z glowa, faktem jest ze sa bardzo zywotne
    ale nie niesmiertelne ;)

  • 9. Data: 2006-05-31 10:06:30
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

> [...]
    > wbrew pozorom nie jest to ani takie trudne, ani takie niebezpieczne jesli
    > sie czlowiek do tego zabierze z glowa, faktem jest ze sa bardzo zywotne

    Plis plis opisz mi jak to zrobiłeś - oczywiście nie pójde w Twoje ślady ale
    jestem ciekawa.
    Pozdrawiam. Marta

  • 10. Data: 2006-05-31 10:40:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Plis plis opisz mi jak to zrobiłeś - oczywiście nie pójde w Twoje ślady
    > ale
    > jestem ciekawa.

    poszlo na priv