    From: "ont" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: szacowanie dochodu+sprawozdanie finansowe
    Date: Sat, 11 May 2002 13:03:04 +0200

    Hejka
    Czy organ podatkowy (lub kontroli skarbowej) ma prawo na do określenia
    podstawy opodatkowania w drodze oszacowania (art 23 ordynacji podatkowej), w
    przypadku, gdy sprawozdanie finansowe spółki za kontrolowany okres było
    zbadane przez biegłego, z wydaną opinią bez zastrzeżeń, i zatwierdzone przez
    walne zgromadzenie ?. Byłbym wdzięczny za odpowiedź poparta odpowiednim
    przepisem (bo sam nie znalazłem żadnego który by taką możliwość wykluczał
    lub dopuszczał) lub ewentualnym orzecznictwem (na razie sam pewną logiczną
    analizę zrobiłem, ale czy jest ona zgodna z logiką sędziów to nie wiem:).
    pozdrawiam
    ont