  • 1. Data: 2004-04-09 21:09:09
    Temat: od czego zależą koszta sądowe?
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>

    Witam, założyłem sprawę z prywatnego oskarżenia, wpłaciłem 300 zł do kasy
    Sądu pod rygorem zwrotu doniesienia, wreszcie po roku (!) odbyła się
    pierwsza sprawa, potem kolejna itd. Do tej pory były 4 sprawy i będzie
    piąta, ale czy ostatnia - nie wiem. Mam pytanie - od czego zależą końcowe
    koszta sądowe? Czy od ilości rozpraw? Jeśli tak, to zajebiście się cieszę
    ;).

    Pozdrawiam i wesołych

  • 2. Data: 2004-04-10 04:42:35
    Temat: Re: od czego zależą koszta sądowe?
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarna Wołga" napisał w wiadomości :

> [...]
    końcowe
    > koszta sądowe? Czy od ilości rozpraw? Jeśli tak, to zajebiście się

    Sprawa ta jest regulowana w:

    - Ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego.
    (Dz.U.1997.89.555), art. 616-622

    - Ustawie z dnia 23 czerwca 1973 r. o opłatach w sprawach karnych.
    (tekst jednolity: Dz. U. 1983 r. Nr 49 poz. 223)

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-