  • 1. Data: 2004-02-22 01:33:31
    Temat: student chce otworzyć działalność gospodarczą...
    Od: "student" <h...@...pl>

    i ma kilka pytań...

    + jaka jest wysokość zarobku (roczna) możliwa bez odprowadzania podatku do us
    i innych bez założonej dział. gospodarczej?

    + są jakieś możliwości ominięcia zabójczej składki zus... i innych dla
    studenta będącego studentem... a więc mogącego płacić podatki tylko i
    wyłącznie z własnej inicjatywy....?

    + a zadam może pytanie dokładniejsze... chcę otworzyć firmę/dział.g. o profilu
    handlowo-produkcyjnym :)
    a) chcę sprowadzać towar z chin, japonii.... - jak tutaj się ma sprawa
    podatków... papierów...itp?
    b) chcę produkować ze sprowadzonego towaru urządzenia elektroniczne... a więc
    pkt. a) mnie interesuje... chodzi o cła i inne - jeżeli istnieją...

    a zna ktos może @ lub inny kontakt bezpłatnych porad prawnych - o ile takie
    istnieją.. prócz tej grupy :)?