  • 1. Data: 2004-02-21 23:00:37
    Temat: kłopoty z aster ( długie )
    Od: "IWONA" <m...@o...pl>

    Witam ,
    dzisiaj zanalazłam w skrzynce wezwanie do zapłaty od aster za abonament
    grudniowy za stałe łacze na kwotę 118.40 zł . Data zapłaty upływa 23.02 ,
    jezeli nie zapłacę to zablokuja mi internet . Naturalnie sprawdziłam
    wszystkie faktury i okazało się , ze oczywiście nie mam zadnych zaległości .
    Stałe łącze mam od połowy pazdziernika zeszłego roku , więc tych faktur do
    sprawdzania miałam niewiele . Przy okazji zauwazyłam , ze abonament mój
    kosztuje 118 . 99 zł a nie 118.40 , bo taka kwota jest na wezwaniu .
    Wezwanie przyszło dzisiaj , bo skrzynkę na listy sprawdzam codziennie ,
    23.02 jest w poniedziałek , więc pewnie mi zablokują internet , bo nie mam
    zamiaru płacić dodatkowych pieniędzy a wyjaśnić sprawy nie zdąze . Dodam ,
    ze w zeszłym roku , chyba w marcu miałam podobną sytuację dotyczącą
    telewizji kablowej . Uparcie twierdzili , ze mamy jakąś niedołatę , co
    ciekawe kwota miała się nijak do wysokości abonamentu , jakaś zupełnie " z
    księzyca " . Naturalnie wszystko było zapłacone , maz wziął z banku
    potwierdzenia wpłat itd. , faktury , pojechał do nich do biura , więc mogli
    sprawdzić na miejscu ze jest wszystko zapłacone . I co ? Panienka
    powiedziała , ze rzeczywiscie mamy faktury opłacone , ale niedopłatę musimy
    wpłacić , chociaz nikt nie potrafił powiedzieć skad się wzieła ...i podpisac
    nową umowę . Aha , w międzyczasie mieliśmy wyłączoną telewizję , w sumie
    około dwóch tygodni .Mój maz się uparł , ze nie podpisze nowej umowy , bo
    nie ma na to ochoty i dla Niego obowiazująca jest ta , którą aster zerwało
    bezprawnie z powodu wymyślonych przez nich niedopłat . Rozmowa w biurze
    skończyła się tym , ze mój mąz wyszedł stamtąd bo nie miał siły juz z nimi
    rozmawiać . Przez telefon potem rozmawiał z jakims kierownikiem ( była to
    chyba 150 rozmowa w ciągu 2 tygodni ) nastraszył prawnikiem i wyciągnięciem
    konsekwencji z powodu zerwania przez aster umowy . Nie wiem , czy miał rację
    , chyba nie mozna zrobić czegoś takiego , ale zadziałało , bo tego samego
    dnia włączyli TV bez podpisywania nowej umowy . W tej chwili czeka mnie
    prawdopobnie podobna wojna , oni mają nieprawdopodobny bałagan . Czy ktoś ma
    moze jakieś rady , bo juz wiem z doświadczenia , ze pojechanie nawet do nich
    i pokazanie dowodów wplaty nie działa ... Jest niedopłata i koniec ! A
    cięzko mi sobie wyobrazic funkcjonowanie bez inetrnetu przez choćby 2 dni ,
    słuzy mi on częsciowo do pracy .Przepraszam za długi list , ale juz mi ręce
    po prostu opadają , nie wiem jak z nimi rozmawiać . Moze ktoś ma jakiś
    pomysł , ewentualnie wie z kim mozna tam rozmawiać ? Nie zalezy im
    szczególnie na dobrych kontaktach z klientem , bo np. u mnie w bloku jest
    tylko aster i nie ma innej opcji :-( .Jedyne co mi przychodzi do głowy , to
    to , ze oni próbują po prostu wyciągać pieniądze , bo moze ktoś nie ma
    dowodów wpłaty i zapłaci jeszcze raz ...
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ewentualne porady
    Iwona , z jeszcze działającym stałym łączem

  • 2. Data: 2004-02-22 06:13:34
    Temat: Re: k3opoty z aster ( d3ugie ) (was: kłopoty z aster ( długie ))
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 22 Feb 2004 00:00:37 +0100, na pl.soc.prawo, IWONA napisał(a):

    > Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ewentualne porady
    > Iwona , z jeszcze działającym stałym łączem

    Napisać i wysłać *listem poleconym* pismo, że posiadasz potwierdzenia
    zapłaty , z których wynika że nie ma żadnej zaległości.
    Zaznaczyć, że w wypadku wyłączenia będziesz żądać odszkodowania za
    bezprawne wyłączenie - nawet na drodze sądowej.

    Może poskutkuje.

    Inna rada to zmienić dostawcę ( tak na przyszłość ).

    Mieczysław

  • 3. Data: 2004-02-23 09:09:52
    Temat: Re: k3opoty z aster ( d3ugie ) (was: k3opoty z aster ( d3ugie ))
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    Idz do aster popros o pisemne potwierdzneie przez uprawnionego pracownika o
    niedoplacie mimo przedstawienia dowodow wplaty.
    Teraz majac dowdy wplaty i wczesniej odebrane potwierdzneie niedoplaty isc
    do prokuratury i przedstawic dana sytuacje. Bo ktos po protu przywlaszczyl
    Twoje pieniadze albo bank lub poczta. Ty nie mozesz ustalic kto bo kazdy
    upiera sie przy swoim. Takze zglosisz doniesienie o przestepstwie...