  • 1. Data: 2008-09-29 05:41:22
    Temat: straż miejska - Wezwanie
    Od: "troszcz" <s...@d...pl>

    Dziś rano za wycieraczką auta znalazłem wezwanie od SM "parkowanie na
    chodniku; tamowanie utrudnianie ruchu na ul. XXXX"

    ul. XXX jest ulicą "ślepą" i słuzy tylko i wyłącznie 4 budynkom osiedla
    zamkniętego. Jako, że jak wszędzie brak miejsca ludzie parkują na
    chodnikach. Nikomu pod oknami się nie stoi bo budynki są szczytem do tej
    ulicy (nie ma tam okien). Parkowanie na chodniku dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE
    mieszkaniców tego osiedla i jest przez nich akceptowane!!!
    Nigdy nikt nikomu uwagi nie zwrócił, nawet ochrona obiektu nie wnosiła uwag.

    Oczywiście dla SM jest to łakomy kąsek po zjawiają się o północy i "kroją"
    mieszkańców wedle panującego prawa.

    I teraz pytania:
    - czy faktycznie jak się nie zjawię na Wezwanie doprowadzą mnie siłą przed
    sąd?
    - jaka jest kara za tego typu wykroczenie i czy po rozmowach z normalnymi
    ludźmi da się temat odkręcić?
    - jak rozmawiać na tym "spotkaniu" w SM, aby zapłacić jak najmniej?

  • 2. Data: 2008-09-29 06:19:43
    Temat: Re: straż miejska - Wezwanie
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    a prawo jazdy ty kupiles?
    czy zdales sam?

    pzdr

  • 3. Data: 2008-09-29 06:23:15
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "troszcz" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sąd
    > - jaka jest kara za tego typu wykroczenie i czy po rozmowach z normalnymi

    Pouczenie. Ja w takiej samej sytuacji zapłaciłem kilka lat temu 20 złotych.

    > - jak rozmawiać na tym "spotkaniu" w SM, aby zapłacić jak najmniej?

    Grzecznie.

  • 4. Data: 2008-09-29 06:52:46
    Od: gacek <g...@w...pl>

    troszcz wrote:
> [...]
    > mieszkaniców tego osiedla i jest przez nich akceptowane!!!
    > Nigdy nikt nikomu uwagi nie zwrócił, nawet ochrona obiektu nie wnosiła uwag.

    Ale jak Pani/Pan z wozkiem nie maja jak przejsc - to komu maja zwrocic
    uwage?

    > Oczywiście dla SM jest to łakomy kąsek po zjawiają się o północy i "kroją"
    > mieszkańców wedle panującego prawa.

    To oznaczcie tam parking. Ale okaze sie, ze bedzie pare osob, ktorym to
    parkowanie przeszkadza.

    > I teraz pytania:
    > - czy faktycznie jak się nie zjawię na Wezwanie doprowadzą mnie siłą przed
    > sąd?

    do sadu sam pojdziesz, bez sily.

    gacek

  • 5. Data: 2008-09-29 06:59:15
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On 29 Wrz, 07:41, "troszcz" <s...@d...pl> wrote:

    > Parkowanie na chodniku dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE
    > mieszkaniców tego osiedla i jest przez nich akceptowane!!!
    > Nigdy nikt nikomu uwagi nie zwrócił, nawet ochrona obiektu nie wnosiła uwag.

    LOL, ankiete robiles i wiesz ze nikomu nie przeszkadza ? W sumie masz
    tansze rozwiazanie bo mandat to bedzie paredziesiat zl, a ktos zamiast
    wzywac SM mogl ci gwozdziem na samochodzie napisac gdzie i jak sie
    parkuje.

    Daniel

  • 6. Data: 2008-09-29 07:12:59
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Olej sprawę... przecież żadnej kartki za wycieraczką nie znalazłeś.

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2008-09-29 07:19:07
    Od: "troszcz" <s...@d...pl>

    "... a ktos zamiast
    wzywac SM mogl ci gwozdziem na samochodzie napisac gdzie i jak sie
    parkuje."

    na grupie PRAWO lansujesz takie rozwiązania?

  • 8. Data: 2008-09-29 07:53:18
    Od: note11 <n...@e...net>

    > Olej sprawę... przecież żadnej kartki za wycieraczką nie znalazłeś.
    >
    > *piotr'ek*
    egzekucja administracyjna znajdzie jego zwrot z podatku

  • 9. Data: 2008-09-29 08:02:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > egzekucja administracyjna znajdzie jego zwrot z podatku

    Ale najpierw muszą mu przedstawić art. i paragrafy jego przewinienia +
    zdjęcie, bo kartka za wycieraczką jest kartką tylko.

    *piotr'ek*

  • 10. Data: 2008-09-29 10:50:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 29.09.2008 note11 <n...@e...net> napisał/a:
    > egzekucja administracyjna znajdzie jego zwrot z podatku

    ...albo i nie. Ja w Lublinie dostalem 2 takie kartki. To bylo w 2003 i 2004 r.
    Do tej pory nic z tym sie nie stalo.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *