    From: "troszcz" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: straż miejska - Wezwanie
    Date: Mon, 29 Sep 2008 07:41:22 +0200

    Dziś rano za wycieraczką auta znalazłem wezwanie od SM "parkowanie na
    chodniku; tamowanie utrudnianie ruchu na ul. XXXX"

    ul. XXX jest ulicą "ślepą" i słuzy tylko i wyłącznie 4 budynkom osiedla
    zamkniętego. Jako, że jak wszędzie brak miejsca ludzie parkują na
    chodnikach. Nikomu pod oknami się nie stoi bo budynki są szczytem do tej
    ulicy (nie ma tam okien). Parkowanie na chodniku dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE
    mieszkaniców tego osiedla i jest przez nich akceptowane!!!
    Nigdy nikt nikomu uwagi nie zwrócił, nawet ochrona obiektu nie wnosiła uwag.

    Oczywiście dla SM jest to łakomy kąsek po zjawiają się o północy i "kroją"
    mieszkańców wedle panującego prawa.

    I teraz pytania:
    - czy faktycznie jak się nie zjawię na Wezwanie doprowadzą mnie siłą przed
    sąd?
    - jaka jest kara za tego typu wykroczenie i czy po rozmowach z normalnymi
    ludźmi da się temat odkręcić?
    - jak rozmawiać na tym "spotkaniu" w SM, aby zapłacić jak najmniej?