  • 1. Data: 2002-10-04 08:58:08
    Temat: Odwołanie do PZU
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Witam. Jestem w trakcie pisania odwołania do PZU i ZUS w sprawie
    odszkodowania za wypadek w czasie powrotu z pracy. Czy ktoś pisał może coś
    podobnego i mógłby coś podpowiedzieć lub podesłać na priv taki wniosek.

  • 2. Data: 2002-10-04 11:27:09
    Temat: Re: Odwołanie do PZU
    Od: "Gacek" <GA_Gacek(wytnij-to)@interia.pl>

    "Daniel_J" <d...@o...pl> wrote in message news:anjl53$chb$1@news.tpi.pl...
    > Witam. Jestem w trakcie pisania odwołania do PZU i ZUS w sprawie
    > odszkodowania za wypadek w czasie powrotu z pracy. Czy ktoś pisał może coś
    > podobnego i mógłby coś podpowiedzieć lub podesłać na priv taki wniosek.
    I przy okazji - jakie jest przedawnienie roszczen wzgledem ubezpieczonego.
    Czy musi to wynikac wylacznie z umowy czy wynika z KC ?

    Pozdrawiam,
    G.