  • 1. Data: 2004-09-02 02:00:30
    Temat: Re: stowarzyszenia a towarzystwa
    Od: "aniam72" <a...@g...pl>

    Witaj!
    www.ngo.pl - w zakladce na tej stronie wszelkie informacje odnosnie
    fundacji, stowarzyszen etc., ponadto publikacje z cyklu 3w na tematy
    odnosnie ww. form.
    Pozdrawiam
    ania m.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 2. Data: 2004-09-02 08:33:37
    Temat: stowarzyszenia a towarzystwa
    Od: "MBxd1 " <m...@g...pl>

    Jaka jest różnica?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2004-09-02 08:41:55
    Od: "Polikarp_1973" <s...@p...onet.pl>

    towarzystwo - to nie jest pojęcie prawne. Ale wiele stowarzyszeń posługuje
    się w swoich nazwach takim tytułem.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-09-02 15:04:43
    Od: "MBxd1 " <m...@g...pl>

    Polikarp_1973 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > towarzystwo - to nie jest pojęcie prawne. Ale wiele stowarzyszeń posługuje
    > się w swoich nazwach takim tytułem.

    Moje drugie pytanie: ile osób jest potrzebnych, żeby zarejestrować
    stowarzyszenie i koszty rjestracji - jakie są?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2004-09-02 17:53:53
    Od: Sero <s...@e...pl>

    MBxd1 wrote:

    > Moje drugie pytanie: ile osób jest potrzebnych, żeby zarejestrować
    > stowarzyszenie i koszty rjestracji - jakie są?

    minimum 15 osob.
    nie wiem jak teraz, ale jakis rok temu jak sie tym interesowalem to 500zl
    kasowali za stowazyszenie bez mozliwosci prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej i 1000zl z dzialalnoscia (alob jakos tak), ale jak zakladac to
    juz to drugie, zeby nie miec zwiazanych rak potem.

    proponuje wejsc na google i wpisac "zakladanie stowarzyszenia". z tego co
    pamietam bylo sporo stronek na ten temat.