  • 1. Data: 2004-09-01 21:00:25
    Temat: Poczta ukradła telefon z paczki! czy ja mam jakiekolwiek szanse?
    Od: "Lenteja" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mój problem rozpoczyna się od Allegro (znowu!). Otóż zakupiłam telefon Nokia
    8210 za 201,50 zł, wpłaciłam pieniądze, czekałam ponad dwa tygodnie na
    przesyłkę (mój kontrahent twierdził, ze to z powodu delegacji). Kiedy paczka
    w końcu doszła zawierała samo pudełko po telefonie, kartę gwarancyjną i
    ładowarkę. Waga na potwierdzeniu nadnia wynosiła 553 gramy, moja pokazała
    coś ok 400. Czy taki z tego wniosek, że facet zapkaował aparat do środka i
    pracownik poczty go zwinął; czy też może ma znajomka na poczcie, który
    zważył z czym trzeba aby potem waga przesyłki nie była dowodem? Czy gdyby
    jednak winna była za tę kradzież poczta mam szanse na jakieś odszkodowanie i
    na jakich warunkach?? Allegro raczej niczego nie załatwi w tej sytuacji,
    proszę o rady (oprócz takiej, ze się na Allegro telefonu nie kupuje - to już
    wiem ;).

  • 2. Data: 2004-09-01 21:06:21
    Od: zbych <n...@m...tak>

    Lenteja wrote:

> [...]
    > jakieś odszkodowanie i na jakich warunkach?? Allegro raczej niczego nie
    > załatwi w tej sytuacji, proszę o rady (oprócz takiej, ze się na Allegro

    nie jestem zbyt "obcykany" ale podobno wszystkie aukcje na allegro są
    ubezpieczone....

  • 3. Data: 2004-09-01 21:21:34
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > nie jestem zbyt "obcykany" ale podobno wszystkie aukcje na allegro są
    > ubezpieczone....

    Nie jestes zbyt obcykany ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-09-01 21:28:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie jestes zbyt obcykany ....

    Tak? A Bezpłatne Ubezpieczenie Kupującego? Zlikwidowali?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-09-01 21:34:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tak? A Bezpłatne Ubezpieczenie Kupującego? Zlikwidowali?

    Nie mowie ze zlikwidowali. Mowie, ze nie wszystkie aukcje sa nim objete.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-09-01 21:46:23
    Od: zbych <n...@m...tak>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie mowie ze zlikwidowali. Mowie, ze nie wszystkie aukcje sa nim objete.

    nie ?? więc skąd wiadomo które są ??

  • 7. Data: 2004-09-01 21:55:39
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie mowie ze zlikwidowali. Mowie, ze nie wszystkie aukcje sa nim objete.

    Może inaczej. Wszystkie aukcje powyżej 50 złotych i nie dla każdego
    Allegrowicza ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-09-01 21:55:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zbych napisał(a):

    > nie ?? więc skąd wiadomo które są ??

    http://www.allegro.pl/pomoc

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-09-01 22:03:39
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Może inaczej. Wszystkie aukcje powyżej 50 złotych i nie dla każdego
    > Allegrowicza ;)

    Przeczytaj reszte warunkow, a wlosy Ci osiwieja, zeby wypadna, dzieci sie
    rozchoruja, a pies zdechnie.

  • 10. Data: 2004-09-01 22:46:25
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jaroslaw Soja napisał(a):

    > Przeczytaj reszte warunkow, a wlosy Ci osiwieja, zeby wypadna, dzieci sie
    > rozchoruja, a pies zdechnie.

    Reszta warunków jest do przyjęcia dla większości sprzedających, którzy mają
    ilość punktów większą niż 4

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*