  • 1. Data: 2010-01-11 11:36:05
    Temat: stłuczka tajniaków z taxi - wina tajniaka
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Sprawa nietypowa, otoz w taxi wjechał nieoznakowany policyjny samochód, wina
    oczywiście tajniaka

    Zaraz zjechali się inni, i zaczeli od badania alkomatem
    taxiiarza, wyszło 0.18, drugi raz 0,14

    w Polsce jest od 0,2 wykroczenie.

    Zaproponowali aby podpisał ugode dostanie tylko 400zł
    mandat i zabiora na pół roku prawko, taksiarz wystarczony
    nie zna się na przepisach, taki bidny chłopek, roztropek z niego, podpisał
    nie wie nawet co, byle dali mu spokoj, prawko zabrali.

    Czy powinni zabrać? przeciez 0.14 dopuszczalne jest?
    czy sprawa jest do odratowania jakos?

    co o tym myśleć, prosze o opinie

    pozdrawiam
    Amir

  • 2. Data: 2010-01-11 11:43:31
    Temat: Re: stłuczka tajniaków z taxi - wina tajniaka
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 11, 12:36 pm, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Sprawa nietypowa, otoz w taxi wjecha nieoznakowany policyjny samoch d, wina
    > oczywi cie tajniaka
    >
    > Zaraz zjechali si inni, i zaczeli od badania alkomatem
    > taxiiarza, wysz o 0.18, drugi raz 0,14
    >
    > w Polsce jest od 0,2 wykroczenie.
    >
    > Zaproponowali aby podpisa ugode dostanie tylko 400z
    > mandat i zabiora na p roku prawko, taksiarz wystarczony
    > nie zna si na przepisach, taki bidny ch opek, roztropek z niego,  podpisa
    > nie wie nawet co, byle dali mu spokoj, prawko zabrali.
    >
    > Czy powinni zabra ? przeciez 0.14 dopuszczalne jest?
> [...]

    Ja mysle, ze warto sie zastanowic co wynika z faktu, ze alkomat
    pokazuje zawartosc alkoholu w wydychanym powietrzu, a limit dotyczy
    alkoholu we krwii. Pozniej mozna zapoznac sie z odpowiednim
    przelicznikiem.

  • 3. Data: 2010-01-11 11:52:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał
    >Ja mysle, ze warto sie zastanowic co wynika z faktu, ze alkomat
    >pokazuje zawartosc alkoholu w wydychanym powietrzu, a limit dotyczy
    >alkoholu we krwii.

    Właśnie tak to jest, jak się podaje liczby bez jednostek MIARY.

  • 4. Data: 2010-01-11 11:53:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Właśnie tak to jest, jak się podaje liczby bez jednostek MIARY.

    i jest ponoc jakiś mnożnik dla Polski *2,1 dla wyniku z alkomatu
    czy ktoś może to potwierdzić?

  • 5. Data: 2010-01-11 12:07:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 11, 12:53 pm, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > i jest ponoc jakiś mnożnik dla Polski *2,1 dla wyniku z alkomatu
    > czy  ktoś może to potwierdzić?

    Tak to sie przelicza.

  • 6. Data: 2010-01-11 12:19:21
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > podpisał nie wie nawet co, byle dali mu spokoj, prawko zabrali.
    >
    > Czy powinni zabrać? przeciez 0.14 dopuszczalne jest?

    Moja opinia.
    Powinni cofnąć koncesję na zarobkowy przewóz ludzi!
    Przecież to taryfiarz, jak zapił to POWINIEN SIĘ WYSPAĆ a nie wsiadać do
    auta.
    Nikt mu z batem nad głowa nie stoi, że jak nie pójdzie do pracy to będzie
    miał nieusprawiedliwiony dzień.
    Chce jeździć to niech nie pije, chce się zalać w trupa - to jego sprawa
    tylko niech wtedy nie jeździ.

    boropi

  • 7. Data: 2010-01-11 13:33:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > i jest ponoc jakiś mnożnik dla Polski *2,1 dla wyniku z alkomatu
    > czy ktoś może to potwierdzić?

    Tak to sie przelicza.

    to wszystko wyjąsnia,
    wieć Pan z Taxi niestety ma pecha, a tajniaką się upiekło

    dziękuje pozdrawiam
    Amir

  • 8. Data: 2010-01-11 13:48:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 12:36:05 +0100, Amir napisał(a):

    > Sprawa nietypowa, otoz w taxi wjechał nieoznakowany policyjny samochód,

    Ta taksówka była w ruchu czy sobie "stała"?

  • 9. Data: 2010-01-11 13:52:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 14:33:17 +0100, Amir napisał(a):

    > Tak to sie przelicza.
    >
    > to wszystko wyjąsnia,
    > wieć Pan z Taxi niestety ma pecha, a tajniaką się upiekło
    >
    > dziękuje pozdrawiam

    Jednostki pomiarowe - ?, mg/l, g/l, % ...

    Alkomaty mogą wyświetlać wynik w różnych jednostkach: ?, mg/l, g/l, % i
    wiele innych na ogół nie stosowanych w alkomatach. Zazwyczaj skalibrowane
    są w ? (promilach) lub mg/l.

    W Polsce próg dopuszczanego stężenia alkoholu w organizmie człowieka to 0,1
    mg/l czyli ~ 0,2 promila

    Przelicznik mg/l na promile: 1 mg/l = 2,1 ? (promila)

    (np. jeśli alkomat wskazuje 0,5 mg/l to 0,5 x 2,1 = 1,05 promila, jeśli
    alkomat wskazuje 0,5 prom. to 0,5 / 2,1 = 0,24 mg/l)

  • 10. Data: 2010-01-11 14:45:30
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ta taksówka była w ruchu czy sobie "stała"?

    w ruchu,

    pewnie cofna koncecje znając zycie

    szkoda rodziny tylko, ale coz zycie...