  • 21. Data: 2005-02-10 18:45:13
    Temat: Re: stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:cug4js$p40$10@inews.gazeta.pl...

    > Naprawdę
    > odrobiny i goście z ogniwa wypadkowego takie rzeczy robią na co dzień.

    Chłe chłe chłe. Na kursie w Legionowie.
    Prosiłem,abyś zapytał kogo trzeba a nie teoretyzował.Ogniwo wypadkowe w
    takiej wiosce jak Poznań często nie ma filmu do aparatu i dysponuje co
    najwyżej rozklekotaną miarką. Jak prokurator zażądał zabezpieczenia kawałków
    (sporych) lakieru to po krótkim namyśle wsadzili do czapki zdjętej z głowy
    mówiąc że może w bazie coś znajdą.Na śmiertelny przyjeżdża technik i wtedy
    jest ciut lepiej bo dysponuje on walichą z wyposażeniem ale w pozostałych
    przypadkach to żenada.
    Pewnie za długo siedzisz za biurkiem dlatego piszesz banialuki o
    mikrośladach zabezpieczonych z zakichanego zderzaka obtartego na parkingu.

    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2005-02-11 16:00:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Prosiłem,abyś zapytał kogo trzeba a nie teoretyzował.

    Leszku, uwierz, ze akurat nie muszę pytać. I nie p..., że w walizce folii
    komuś brakuje, albo woreczka. Jak mu brakuje, to dla tego, ze jest fleja i
    nie pobrał. Ale na to już nic nie poradzę.

  • 23. Data: 2005-02-11 18:34:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Leszku, uwierz, ze akurat nie muszę pytać. I nie p..., że w walizce folii
    > komuś brakuje, albo woreczka.

    Jasne,że nie musisz. "Przeciętne" ogniwo pogotowia wypadkowego nie ma
    walizki;))
    Zapytaj "guru" wypadkowego.

    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2005-02-11 23:37:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jasne,że nie musisz. "Przeciętne" ogniwo pogotowia wypadkowego nie ma
    > walizki;))

    No to woreczek czy w czym Ci przeciętni to wożą. A jak ne mają, to się
    technika ściąga. Nie koplikuj. Bo jak nei ma technika, to się w papierniczym
    taśmę zamoprzylepną kupuje i od biedy można na niej mikroślady zabezpieczyć.
    Pokrzywdzony, jak mu powiesz, to Ci z domu przyniesie. Leszek, to są
    fundamentalne sprawy, które można rozwiazać w trywialny sposób.

    > Zapytaj "guru" wypadkowego.

    A co to?