  • 11. Data: 2005-02-09 19:12:24
    Temat: Re: stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:cudm4f$cto$10@inews.gazeta.pl...

    >Na Twoim samochodzie być może technik
    > policyjny zabezpieczy mikroślady jego lakieru.

    Powiedz, że żartujesz bo nie dałeś "uśmieszku" na końcu zdania.
    Kto wezwie technika do "głupiej" kolizyjki na parkingu??

    > Dodatkowo zastanów się, czy może ktoś z sąsiadów widział go,
    > jeśli nawet nie samo uderzenie, to później (poszlaka lepsza, niż nic).

    Ma znajomego który "napewno" widział;)

    > Skutek będzie taki, że Policja skieruje do sądu wniosek o ukaranie gościa.

    Jeśli zrobi to szybko, to może wystarczy mandat.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-02-09 22:43:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Powiedz, że żartujesz bo nie dałeś "uśmieszku" na końcu zdania.
    > Kto wezwie technika do "głupiej" kolizyjki na parkingu??

    Z ucieczką? Policjant wykonujący oględziny. Nie żartuję. Jedyny problem, to
    okres czasu. Moze już nei być śladów, zwłąscza jak gość mył w między czasie
    samochód.

    > Jeśli zrobi to szybko, to może wystarczy mandat.

    Jak mandat. Zdarzenie miało miejsce w grudniu, a mamy prawie połowę lutego.

  • 13. Data: 2005-02-10 12:48:41
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Arkaad:
    > mam taki problem. w wigilię koleś stuknął mnie na parkingu.
    ciach

    Ja mialem ciekawiej. Babeczka wjechala mi w auto na drodze, akurat
    przejezdzal policjant, orzekl jej wine, babka zaczela prosic, no to mowie do
    niego, niech sobie jedzie, sami to zalatwimy. I teraz musze sie z nia
    sadzic. Kto by pomyslal...
    Pozdr. Dulek

  • 14. Data: 2005-02-10 13:10:02
    Od: "Arkaad" <a...@o...pl>

> [...]
    > do niego, niech sobie jedzie, sami to zalatwimy. I teraz musze sie z nia

    no właśnie. z tego wyłania się wniosek, że nieważne jak bardzo cię proszą,
    przepraszają i zobowiązują się do pokrycia szkód to i tak trzeba wezwać
    gliny :(

  • 15. Data: 2005-02-10 13:36:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dulek f...@b...pl ...

> [...]
    > przejezdzal policjant, orzekl jej wine, babka zaczela prosic, no to
    > mowie do niego, niech sobie jedzie, sami to zalatwimy. I teraz musze

    no ale masz swiadka, policjanta - to chyba daje ci duza szanse na wygraną!

    "_")
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert

  • 16. Data: 2005-02-10 15:29:31
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Budzik:
    > no ale masz swiadka, policjanta - to chyba daje ci duza szanse na wygraną!

    Jasna sprawa. Napisalem kwit, ze bede oskarzycielem posilkowym, jutro ide
    pogrzebac w aktach sprawy, bo chyba mam taki przywilej. Chce sie upewnic,
    czy ten policjant z klucza ma byc na sprawie, czy musze go powolac na
    swiadka.
    Pozdr. Dulek

  • 17. Data: 2005-02-10 15:42:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Z ucieczką?

    Znajdź w jakimkolwiek kodeksie pojęcie "ucieczka z miejsca kolizji z
    zaparkowanym autem".Nie karalne.
    Poza tym, kto w tym wątku pisał o odjechaniu z miejsca??

    >Policjant wykonujący oględziny. Nie żartuję.

    Masz jakiegoś kumpla w drogówce? Zapytaj go gdzie wsadzi te mikroślady;)))
    (tylko nie teoretyzuj proszę).

    > Jak mandat. Zdarzenie miało miejsce w grudniu, a mamy prawie połowę
    > lutego.

    No faktyczne. Po terminie. Nie doczytałem.

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-02-10 15:56:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pogrzebac w aktach sprawy, bo chyba mam taki przywilej. Chce sie upewnic,
    > czy ten policjant z klucza ma byc na sprawie, czy musze go powolac na

    Jeśli podałeś go przy zgłoszeniu to będzie wezwany.

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2005-02-10 16:08:14
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Leszek:
    > Jeśli podałeś go przy zgłoszeniu to będzie wezwany.

    Zeznajac, podalem, ze byl. Ale chce sie upewnic, bo zeznawalem komu innemu.
    Ten mial przekazac ta sprawe policjantowi, ktory byl na miejscu zdarzenia.
    Sprawa niby jest jasna, porobilem zdjecia pojazdow, ale chce miec jasnosc,
    co babina tam naopowiadala, odmawiajac przyjecia mandatu.
    Pozdr. Dulek

  • 20. Data: 2005-02-10 16:52:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znajdź w jakimkolwiek kodeksie pojęcie "ucieczka z miejsca kolizji z
    > zaparkowanym autem".Nie karalne.
    > Poza tym, kto w tym wątku pisał o odjechaniu z miejsca??

    Ale ja pisałem nie kodeksowo, tylko życiowo. Skoro domniemany sprawca
    twierdzi, że nei jest sparwcą, to policjant wykona czynności, jak do
    ucieczki z miejsca kolizji. Wiesz, jest zasadnicza różnica w zakresie takich
    czynności. I o to mi chodzi.

    > Masz jakiegoś kumpla w drogówce? Zapytaj go gdzie wsadzi te mikroślady;)))
    > (tylko nie teoretyzuj proszę).

    Do woreczka strunowego, jak bedą większe, albo przylepi do folii
    transparentnej daktyloskopijnej, jak będą mniejsze. Rozłożyć Ci te czynności
    na czynniki pierwsze i opisać, jak się to robi. Nie jest tajne, wieć mogę,
    tylko po co. Uwierz, że to 2-3 minuty roboty i że wymaga jedynie wiedzy, że
    coś takiego da się zrobić oraz odrobiny chęci i umiejętności. Naprawdę
    odrobiny i goście z ogniwa wypadkowego takie rzeczy robią na co dzień.