  • 41. Data: 2003-10-05 18:45:45
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    news:blpohe$kma$1@topaz.icpnet.pl...
    > "a tu miales parking i droge na parkingu" jest bez sensu.Do czasu
    > zrozumienia "dlaczego"-odpuść sobie tą dyskusję.

    to ty zrozum ze parking jest miejscem na ktorym samochody sie zatatrzymuja i
    parkuja, gdzie manewry wlaczania sie do ruchy, wyjezdzania i wjezdzania w
    miejsca parkingowe sa na porzadku dziennym i dzieja sie co chwila, i
    ostroznosc powinien zachowac na nim kazdy, nie tylko ten co wykonuje manewr

    natomias swiadome spowodowanie stluczki, a tu o takim mowa jest rowniez
    przestepstwem drogowym

  • 42. Data: 2003-10-05 18:48:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie twierdze ze moj ojciec jest bez winy, nigdzie tego nie napisalem,

    Oczywiście że nie;))

    "wypadek spowodowal ten ktory uderzyl"
    Cierpisz na schizofrenię??

    >jadacy wzdluz zatoczek powinien zachowac szczegolna ostroznosc,

    Szczególną ostrożność ma zachować cofający i włączający się do ruchu a nic w
    kodeksie nie ma o "jadącym prosto".
    Przeczytaj kodeks bo bredzisz bez sensu.

    Leszek

  • 43. Data: 2003-10-05 18:49:25
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ten dziedek nie walnął w stojący, tylko w jadący samochód.
    > A jak tatuś jest taki bojowy jak jego synek, to wcale się nie dziwię, że
    > staruszek przyznał się do wszystkiego.

    do niczego sie nie przyznal, i to on twierdzil ze nie musial sie
    zatrzymywac, gdyby nie to ze w trakcie rozmowy nie przyznal sie do tego ze
    swiadomie uderzyl w ojca samochod, ojciec napisal by inaczej w oswiadczeniu

    ale jak widze do wiekszosci to nie dociera :)

    w przeciwienstwie do wiekszosci tu odpisujacych, nie jestem taki
    jednoznaczny w ferowaniu wyrokow o winie i nie twierdze ze ojciec jest
    calkowicie bez winy

  • 44. Data: 2003-10-05 18:50:09
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    manewr

    > natomias swiadome spowodowanie stluczki, a tu o takim mowa jest rowniez

    Kup sobie taką książeczkę pt' Kodeks drogowy" i jak przeczytasz to wróć i
    przestań brednie opowiadać.

  • 45. Data: 2003-10-05 18:51:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > natomias swiadome spowodowanie stluczki, a tu o takim mowa

    W twoim chorym umyśle.

  • 46. Data: 2003-10-05 18:51:58
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Ciebie również.

    nie twierdze inaczej :)
    > A co ma dotrzeć?? Przecież wszyscy poza tobą wiedzą że wina leży po
    stronie
    > twego ojca.

    a co z przyznaniem sie tamtego do swiadomego uszkodzenia pojazdu?
    co z tego ze zgodnie z litera prawa, ale uderzyl swiadomie

    > Pisanie czyjegoś nimienia z małej litery

    jakbys nie zauwazyl nie uzywam duzych liter

    > oraz określenia "zgred" "obsczymurki" i inne wskazują na to że jesteś
    niewychowanym gówniarzem.

    ty jak widze dzielnie dotrzymujesz mi kroku :)

  • 47. Data: 2003-10-05 18:52:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > z opisu wynikalo ze ci kolesie najprawdopodobniej nie widzieli prawa jazdy
    > na oczy, a juz trzezwi nie byli od dluzszego czasu,

    Tak ci opowiedział tatuś??

  • 48. Data: 2003-10-05 18:55:32
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > "wypadek spowodowal ten ktory uderzyl"
    > Cierpisz na schizofrenię??

    a ty na wybiorczosc??
    a co z przyznaniem sie do tego ze widzial pojazd i nie zatrzymal sie
    specjalnie?
    mial czas i miejsce na odpowiednia reakcje, od nacisniecia klaksonu
    poczawszy na zachamowaniu skonczywszy, nie zrobil nic, zamiast tego wybral
    kolizje

  • 49. Data: 2003-10-05 18:56:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > a co z przyznaniem sie tamtego do swiadomego uszkodzenia pojazdu?
    > co z tego ze zgodnie z litera prawa, ale uderzyl swiadomie

    Powiedział wyraźnie-"świadomie uderzyłęm" czy tylko "widziałem że cofa" ?

    > ty jak widze dzielnie dotrzymujesz mi kroku :)

    Zwracając ci smarku uwagę na niewłaściwe zachowanie?

    Leszek

  • 50. Data: 2003-10-05 18:59:02
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Powiedział wyraźnie-"świadomie uderzyłęm" czy tylko "widziałem że cofa" ?

    powiedzial ze widzial i sie nie zatrzymal bo nie musial, czyli jakby musial,
    w domysle jakby mu to prawo nakazywalo, to mialby czas na zatrzymanie i nie
    doslo by do zadnej kolizji, a wiec wniosek jest prosty, zrobil to z pewna
    swiadomoscia tego co robi

    > Zwracając ci smarku uwagę na niewłaściwe zachowanie?

    brawo coraz lepiej :) i kto tu sobie swiadectwo wychowania wystawia :)
    oj dziecie ty moje, czy ty myslisz ze jak pisze o swoim ojcu to mam 15 lat??