  • 21. Data: 2006-02-23 23:15:54
    Temat: Re: stluczka, on uciekl ja gonilem
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dtkp1g$ahf$1@news.interia.pl...
    > Uciekał, bo go jakis bandyta gonił...
    > JaC

    JaC, Odpowiadaj pod postem.

    Ale do rzeczy: taką wersję mógłby przyjąć gdyby nie wiedział dlaczego go
    goniłem,
    a dobrze wiedział, że przed chwilą zahaczyliśmy się lusterkami, więc
    wiedział
    dlaczego go gonie.

    Pozdr.
    KW

  • 22. Data: 2006-02-24 10:02:04
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No własnie, a na dodatek ten bandyta chciał mu ukrasc samochód metodą 'na
    lusterko'...
    JaC