  • 1. Data: 2007-06-05 17:10:16
    Temat: status prawny "nieruchomosci rolnej zabudowanej"
    Od: "Kompadzik" <k...@m...icpnet.pl>

    Witam ,
    mam pytanie dotyczące statusu prawnego "nieruchomosci rolnej zabudowanej"
    tak jest określona działka wraz z domem w wypisie księgi wieczystej .
    Trochę mnie ten zapis zdziwił , bo spodziewałem się czegoś w rozdzaju
    "działka budowlana" . Czy taki status różni się praktycznie od tego co
    rozumiemy pod pojęciem dzialki budowlanej i czy ma :

    1. wpływ na wartość rynkową nieruchomości

    2.ew.pozwolenie na budowę tego domu który na niej stoi lub ew. budowy innego
    domu na tej działce .

    Z góry bardzo dziękuję za wypowiedzi .

    Pozdrawiam

    Andrzej