  • 21. Data: 2011-06-08 13:33:25
    Temat: Re: stalking, a windykacja dlugu
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Andrzej Ława in news:isnemv$nvb$1@inews.gazeta.pl
    > Po przedawnieniu - w uczciwy sposób nie do wygrania.
    > A większość windykatorów posuwających się do takich metod kupuje właśnie
    > przedawnione.

    rozumiem.

  • 22. Data: 2011-06-08 13:37:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Gotfryd Smolik news in news:Pine.WNT.4.64.1106081213470.4216@quad
    [........]
    > Zależy czy to z weksla, zapłaty za usługę, czynności
    > "niegospodarczej" itede.

    kto z grupowiczow wie, w jakich papierach, kodeksach, rozporzadzeniach itp.
    itd. szukać o tym
    dokladniej? jedno miejsce, czy "po kodeksach" porozrzucane?

  • 23. Data: 2011-06-08 13:47:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 15:37:53 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > kto z grupowiczow wie, w jakich papierach, kodeksach, rozporzadzeniach
    > itp. itd. szukać o tym
    > dokladniej? jedno miejsce, czy "po kodeksach" porozrzucane?

    Porozrzucane. Najważniejsze w kodeksie cywilnym. Najkrótszy przegląd
    zagadnienia w wikipedii:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przedawnienie_(prawo_cy
    wilne)

  • 24. Data: 2011-06-08 18:45:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jureq in news:isnugn$f4d$1@news.onet.pl
    > Porozrzucane. Najważniejsze w kodeksie cywilnym. Najkrótszy przegląd
    > zagadnienia w wikipedii:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Przedawnienie_(prawo_cy
    wilne)

    bardzo dziekuje; to juz jakis haczyk dla wiedzy.

  • 25. Data: 2011-06-13 11:05:37
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

    > Jestem kawalerem, matka nie ma długów, ojciec nie żyje - spadek
    > odrzucony. Po pijaku kredytu nie brałem... to chyba nie mam;) Jeszcze
    > jakieś możliwości?

    Na przykład zagubiony dowód osobisty, dłużnik o takim samym imieniu i
    nazwisku w tej samej miejscowości, pomyłka w adresie, zagubione papiery
    o odrzuceniu spadku w sądzie.
    Pisać dalej?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 26. Data: 2011-06-13 11:20:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2011 13:05, Tapatik pisze:

    > Na przykład zagubiony dowód osobisty, dłużnik o takim samym imieniu i
    > nazwisku w tej samej miejscowości, pomyłka w adresie, zagubione papiery
    > o odrzuceniu spadku w sądzie.
    > Pisać dalej?

    Albo np. bajzel w księgowości operatora telekomunikacyjnego ;)