  • 1. Data: 2011-06-07 14:36:22
    Temat: Sprzedaz "marki".
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    Czy w wypadku sprzedazy jakiejs "marki" w prawie handlowym
    obowiazuja zawsze takie same zasady czy tez sa one ustalane
    za kazdym razem oddzielnie? Jesli dojdzie do sprzedazy marki
    "Kamis" to oznaczac to bedzie ze nowy wlasciciel do torebek
    "Kamis" bedzie sypal swoje przyprawy w swoich wytworniach?
    Czy wlasciciel "Kamis" bedzie mogl nadal produkowac jakies
    przyprawy, ale pod oczywiscie inna nazwa czy tez w wypadku
    sprzedazy "marki" jest zobowiazany do zaprzestania dzalalnosci
    zwiazanej z przyprawami?
    AM
    P.S."Kamis" posluzyl jako przyklad bo chodzi mi raczej o ogolne
    zasady jesli takie sa.

  • 2. Data: 2011-06-07 15:42:53
    Temat: Re: Sprzedaz "marki".
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 16:36:22 +0200, Hades napisał(a):

    > Czy wlasciciel "Kamis" bedzie mogl nadal produkowac jakies
    > przyprawy, ale pod oczywiscie inna nazwa czy tez w wypadku
    > sprzedazy "marki" jest zobowiazany do zaprzestania dzalalnosci
    > zwiazanej z przyprawami?

    Oczywiście, że będzie mógł produkować, o ile umowa nie stanowi inaczej. To
    nie jest "marka" tylko znak towarowy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-06-07 15:55:57
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Borys Pogoreło"

    > Oczywiście, że będzie mógł produkować, o ile umowa nie stanowi inaczej.
    > To nie jest "marka" tylko znak towarowy.
    > Borys Pogoreło

    Czyli raczej ogolnej zasady nie ma.
    AM