  • 11. Data: 2004-04-19 18:52:05
    Temat: Re: sprzedaz na allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vlo" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c5uqar$fo9$1@absinth.dialog.net.pl...

    > masz na mysli podmiane czajnika ? czyli jakby mi pokazali dzbanek to
    mialbym
    > powiedziec ze wyslalelm inny ?

    Przed sądem to on musi dowieść, że ten trefny przysłałeś Ty. Ty możesz
    odmówić zeznań w tej sprawie.

    > no tak ale jaka mam pewnosc co bedzie w paczce

    W sumie żadna. Ale jest to jakieś tam wyjście z sytuacji.

  • 12. Data: 2004-04-19 18:53:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisal w
    wiadomosci news:c5uti5$mhe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zadna ale mozesz na poczcie zarzadac komisyjnego otwarcia przeslyki.

    Mozesz zadac do woli. i tak nie otworza, jesli bedzie nieuszkodzona. To
    juz lepiej isc pózniej z nia do notariusza i w jego obecnosci otworzyc po
    stwierdzeniu, ze opakowanie jest nienaruszone. Ale to generuje koszty.

  • 13. Data: 2004-04-20 09:20:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    ?
    :
    : Przed sądem to on musi dowieść, że ten trefny przysłałeś Ty. Ty możesz
    : odmówić zeznań w tej sprawie.

    zeznan odmowic raczej nie moze, ale moze zapomniec :)

    Przeciez(rz) musi odpowiadac na pytania sedziego.

    P.

  • 14. Data: 2004-04-20 16:23:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > zeznan odmowic raczej nie moze, ale moze zapomniec :)
    >
    > Przeciez(rz) musi odpowiadac na pytania sedziego.

    Zakładając, ze będzie oskarżonym o oszustwo, to wyjaśnień może odmówić
    spokojnie.