  • 1. Data: 2007-11-09 21:04:42
    Temat: sprzedaz mieszkania z wspolwlascicielem
    Od: "Tomasz M" <m...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym sprzedac mieszkanie ktorego jestem wlascicielem w 5/6.
    Wlascicielem 1/6 mieszkania jest osoba z ktora niestety nie idzie sie w
    zaden sposob dogadac. Czy jest jakas mozliwosc sprzedazy mieszkania bez jego
    zgody? Jakie jest najlepsze wyjscie z takiej sytuacji ?

    Pzdr
    TM

  • 2. Data: 2007-11-09 22:45:03
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania z wspolwlascicielem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz M wrote:
> [...]
    > zaden sposob dogadac. Czy jest jakas mozliwosc sprzedazy mieszkania bez jego
    > zgody? Jakie jest najlepsze wyjscie z takiej sytuacji ?

    Bez jego zgody możesz sprzedać 5/6 mieszkania bo tylko tyle masz. Jak
    znajdziesz kupca oczywiście.

    Odkup od tej osoby 1/6

    Inna metoda przez sąd o zniesienie współwłasności. Zapewne skończy się
    tym, że będziesz musiał ją spłacić.