  • 1. Data: 2005-08-03 14:00:37
    Temat: Wino z mrowka w hipermarkecie Tesco w UK.
    Od: Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl>

    Witam,

    Przydarzyla mi sie nastepujaca historia. Kilka dni temu poszedlem do
    Tesco na Picadilly Circus, zeby kupic sobie jakies sandwicze/picie
    w celu spozycia lunchu. Zainteresowany cenami win zaczalem ogladac
    polki. Nagle moj wzrok przykula butelka wina musujacego Lambrini
    z plywajaca w srodku mrowka. I tu moje pytanie. Czy ktos slyszal
    o podobnych sytuacjach/pozwach z tego powodu przeciwko supermarketom?
    Czy powinienem wzorem Amerykanow wniesc spawe do sadu i domagac sie
    milionow funow za oczywiste straty moralne/na zdrowiu psychicznym
    i cielesnym? Czy raczej moze powinienem pojsc do menadzera sklepu
    o delikatnie zasugerowac, ze nie byloby dobrze, gdyby historia
    przedostala sie do mediow/federacji konsumentow i oczekiwac jakiejs
    gratyfikacji z dobrego serca?
    Moze cos innego?

    Tak dodam jeszcze, ze mam to wino, cale zapieczetowane, rachunek ze
    sklepu i nawet gazete z tego dnia, ktora kupilem w tym Tesco
    i figuruje to takze na tym rachunku. Oczywiscie mam tez swiadka na
    potwierdzenie prawdziwosci moich slow.

    Prosze o jakies opinie o tej sprawie.
    Z gory dziekuje.

    --
    Tomasz Trystula

  • 2. Data: 2005-08-03 14:30:58
    Temat: Re: Wino z mrowka w hipermarkecie Tesco w UK.
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > sklepu i nawet gazete z tego dnia, ktora kupilem w tym Tesco
    > i figuruje to takze na tym rachunku. Oczywiscie mam tez swiadka na

    Czesc ...

    A moj wzrok przykul kiedys widok butelek Zubrowki z trawą w srodku, co
    za skandal ...

  • 3. Data: 2005-08-03 14:33:15
    Od: Schwester <m...@o...pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):
> [...]
    > o delikatnie zasugerowac, ze nie byloby dobrze, gdyby historia
    > przedostala sie do mediow/federacji konsumentow i oczekiwac jakiejs

    Chyba właśnie się przedostało do jakiegoś medium ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 4. Data: 2005-08-03 14:47:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Trystula wrote:
    > Witam,
    >
    > Przydarzyla mi sie nastepujaca historia. Kilka dni temu poszedlem do
    > Tesco na Picadilly Circus, zeby kupic sobie jakies sandwicze/picie

    Hmm... W którym polskim mieście jest takie miejsce, hę?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-08-03 15:09:15
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:slrndf1jg0.ng2.zzz@august.V-LO.krakow.pl>
    Tomasz Trystula napisał(a):

    > Nagle moj wzrok przykula butelka wina musujacego Lambrini
    > z plywajaca w srodku mrowka. I tu moje pytanie. Czy ktos slyszal
    > o podobnych sytuacjach/pozwach z tego powodu przeciwko supermarketom?

    Ostatnio byl szczur w mrozonce. Dokladniej polowa szczura, druga sie jeszcze nie
    znalazla. Jad mrowek jest wedlug niektorych dobry na reumatyzm. Mrowka swiadczy
    o tym, ze produkt ma choc odrobine wspolnego z produktem naturalnym.

  • 6. Data: 2005-08-03 15:12:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > A moj wzrok przykul kiedys widok butelek Zubrowki z trawą w srodku, co
    > za skandal ...

    Nie pij tego! Zatrujesz się! Oddaj innym, którzy będą wiedzieli, jak to
    zutylizować! :DDDD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-08-03 16:57:10
    Od: "Kamil Walczak" <w...@W...gazeta.pl>

    > Hmm... W którym polskim mieście jest takie miejsce, hę?

    W Lądku, Lądku Zdroju? :-)

    pozdrawiam
    wkamil

  • 8. Data: 2005-08-03 17:41:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dcqle6$cg0$1@opal.futuro.pl>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Hmm... W którym polskim mieście jest takie miejsce, hę?

    Hę?
    A co do miejsca to sie Piccadilly Circus nazywa...

    TA

  • 9. Data: 2005-08-03 23:40:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Czesc ...
    >
    > A moj wzrok przykul kiedys widok butelek Zubrowki z trawą w srodku, co
    > za skandal ...

    Nigdy nie widziałeś trunku z ładnym dużym robalem w środku. Tak duża
    gąsienica.
    Normalnie pycha.

  • 10. Data: 2005-08-04 00:27:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Hę?
    > A co do miejsca to sie Piccadilly Circus nazywa...

    Nie ma w Polsce takiego miejsca.