  • 1. Data: 2003-10-08 03:06:45
    Temat: sprzedawca posrednik - co w razie wpadki?
    Od: "nurse" <lynx@tznet(wstaw_kropke)one.pl>

    Witam!
    Kolega mieszka w poznaniu i sprzedaje towar na cala polske (wysylkowo), ma
    duzo zamowien na slask - ja mieszkam w katowicach a ludzie ostatnio coraz
    bardziej preferuja odbior osobisty.
    Zaproponowal mi wspolprace, ktora polegala by na tym ze on podsyla mi sprzet
    po ktory zglaszaja sie do mnie ludzie (ogladaja, macaja, zostawiaja
    pieniazki i ida papa, ja nastepnie dokonuje wplaty za sprzet na jego konto).
    I tutaj mam pytanie, co jesli okaze sie ze sprzet ktory wydalem jakiemus
    panu okazal sie kradziony i najdzie mnie policja? Jakie dokumenty potrzebuje
    aby poswiadczyc iz jestem tylko posrednikiem ktory odbiera sprzet i wydaje
    dalej, tak aby uniknac pozniejszej odpowiedzialnosci? Czasy dzisiaj takie ze
    nikomu ufac nie mozna i obawiam sie zeby w razie klopotow kolega nie uzyl
    mnie jako swojej tarczy obronnej.
    Z tego co sie dowiedzialem, wraz z przesylka bede dostawac "wydanie
    magazynowe", czy potrzebuje cos jeszcze?
    Jak powinna wygladac umowa miedzy nami? (ja odbieram poczta sprzet, zglasza
    sie klient, biore od niego pieniadze, wydaje, wplacam pieniadze na konto
    zleceniodawcy)
    Kolega prowadzi sprzedaz od 5 lat i nie jest to kradziony sprzet - pytam na
    wszelki wypadek zeby wszystko bylo zapiete na ostatni guzik.

    --
    pzdr,
    grzech