    From: "c00ba" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
    Date: Tue, 4 Jan 2011 12:47:15 +0100

    Witam,

    Jakis czas temu [ tematu nijak znalesc nie moge - moze zostal usuniety, choc
    bynajmniej nie przeze mnie ] pisalem o kwestii niemoznosci odzyskania
    pozyczki / dlugu i zwiazanych z tym problemow.
    Postanowilem wrocic do sprawy bo oto ( po wielu bojach & listownej
    'on-line' - wymianie informacji najpierw wczoraj dostalem prosbe od
    dluzniczki ( poprzez jeden z portali na ktorym obydwoje jestesmy
    zarejestrowani ) najpierw o numer konta na ktory zobowiazala sie oddac dlug,
    potem zas napisala, ze obawia sie oddawac w ten sposob, bo, jak
    stwierdzila - nie ufa mi i padla druga propozycja.
    Zaproponowala, ze zwroci mi te pieniadze przekazem pocztowym (by miec dowod,
    ze je otrzymalem) i abym w tym celu podal jej adres domowy. Napisala tez, ze
    w najgorszym wypadku [ bo, jak napisala - obawia sie o swoja osobe, choc ja
    jej niczego doslownie nie uczynilem ] przyjedzie do mnie z policja, w
    obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu. Nie
    ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy i stad
    takowe do Was pytanie, choc mam wrazenie, ze odpowiedz znam: Czy podanie jej
    adresu jest faktyczie jedynym sposobem, aby mogla to zrobic przekazem (bo
    bez tego przekaz nie ma szans byc dostarczony), czy tez po prostu chce
    wyludzic ode mnie adres, by miec mnie w szachu i szantazowac emocjonalnie, a
    w razie gdyby jej cos do glowy strzelilo i wymyslila sobie jakis zarzut pod
    moim adresem zeby mogla - przepraszam za wyrazenie 'wjechac mi' do domu z
    policja ? Czy podanie adresu faktycznie jest jedynym warunkiem, aby przekaz
    dotarl, czy tez to wylacznie forma szantazu ? Za info dziekuje.

    --
    Pozdrawiam,
    --== cOOba ==--