  • 11. Data: 2003-10-27 23:28:12
    Temat: Re: sprawa o alimenty...kto może wejść na rozprawę?
    Od: m...@W...onet.pl

    pierwszy raz będę w sądzie i to przeciwko własnemu ojcu ( będę miał wreszcie
    okazję by go poznać o ile przyjdzie) i nie wiedziałem czy taka sprawa jest
    jawna czy nie. Skoro jawna to nie ma problemu, zabieram dziewczynę i może
    jeszcze przyjaciela. Matki w to nie chcę mieszać, zostawił nas gdy miałem 2
    tygodnie. Jakiś czas płacił, potem przestał, szukała go przez komornika ( był
    nieuchwytny, prawdopodobnie siedział za granicą)odpuściła mu. Teraz ja wziąłem
    sprawy w swoje rece. Jestem jego synem ,więc coś mi się od niego należy po
    tylu latach. Kształcę sie jeszcze, więc chociaz jeszcze prez 2 lata niech
    dorzuci trochę kasy na moje wydatki.
    Sorry ,że sie tak rozpisałem, ale sprawa jutro i się trochę denerwuję
    Pozdro Mark