  • 1. Data: 2009-06-26 22:43:19
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa i mozliwosc zaska=rzenia uchwaly
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    moze jest za pozno i nie moge odszukac.

    Interesuje mnie link do zapisu ustawowego o mozliwosci zaskarzenia uchwaly
    dzialajacej na niekorzysc czlonka.

    Interesuje mnie tez czy jest gdzies sprecyzowane czy uchwaly np. rady
    nadzorczej musza byc jakos wywieszane dla czlonkow/przesylane ?

    Ile lat wstecz mozna uchwale zaskarazyc zakladajac, ze sie o tym
    dowiedzialem np. dzis. ?

    Czy o zmianie statutu spoldzielni czlonkowie musza byc powiadamiani ?

    Icek