  • 1. Data: 2009-06-26 17:42:16
    Temat: Re: Brak kasy na bramce na autostradzie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 26 czerwiec 2009 18:46
    (autor Robert Rędziak
    publikowane na pl.misc.samochody,
    wasz znak: <s...@l...wkurw.org>):

    > Wg Twojej interpretacji zjazd z autostrady na najbliższym węźle
    > i wjazd na jej drugą nitkę w tej samej lokalizacji jest
    > nielegalny.

    A skąd znasz moją interpretację? Zjazd z autostrady nie jest nielegalny. To,
    co proponujesz to nie zawracanie a zjazd i wjazd.

    > Nie, nie taka była intencja ustawodawcy.

    A jaka? Żeby nie zawracać przez pas zieleni? Tego nie wolno nawet na DK.

    Przed bramkami możliwości zawracania nie ma, przynajmniej u nas na A4,
    fizycznej. A zrobienie przecinki do zawracania byłoby złamaniem cytowanego
    artykułu. Nic na to nie poradzę.

    Problem i tak jest dość wydumany. Postępować należy analogicznie jak np. w
    przypadku zatankowania na stacji benzynowej bez kasy. Należy się
    wylegitymować, spisać (może być ustna, jak cię na stacji znają) umowę o
    płatności odroczonej i pojechać. W przypadku prób zatrzymania ciebie albo
    jakiś dokumentów w zastaw, wezwać Policję i zgłosić przestępstwo.

    FUT: pl.soc.prawo

    --
    Tristan