  • 1. Data: 2009-06-26 22:56:20
    Temat: Problem ze znalezieniem wyroku z Krakowa
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z państwa miałby jakis pomysł jak znależć wyrok z sądu w Krakowie.

    Wyrok wydany w 2008r lub 2009r w drugiej instancji.

    Dotyczył Spóldzielni mieszkaniowej.

    Sentencja była taka , że przy budowaniu nowej inwestycji spółdzielnia nie
    może do jej kosztów, dla członków Spóldzielni doliczyć wartości działki na
    której buduje według bieżącej wyceny - operatu, a tylko według kosztów jakie
    rzeczywiście poniosła na jej nabycie.
    Wiem ,ze taki wyrok zapadł ,ale nie mam pojecia jak go odnaleźć.
    Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy, to dzwonic do wszystkich
    Spóldzielni z okolic Krakowa.
    Może ktos ma lepszy.

    Pozdrawiam
    mareK