    From: "mirror" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spoldzielcze wlasnosciowe a wlasnosc pelna
    Date: Thu, 30 Apr 2009 23:58:36 +0200

    czy to prawda, ze przejscie na pelna wlasnosc ze spoldzielczej wlasnosci
    lokalu
    moze byc paradoksalnie mniej korzystne. Pomijajac efekt ekonomiczny, ktory
    polega na tym ze latwiej znalezc chetnego na tansze spoldzielcze mieszkanie.
    Jesli mieszkanie stanowi pelna wlasnosc to powinienem miec z tego tytulu
    jakies korzysci, np. nie powinienem placic juz spoldzielni wyjawszy oplaty
    za media albo tez powinienem po prostu placic znacznie mniej. Zastanawia
    mnie tez czy spoldzielnia moze mi kazac placic udzial w dzierzawie gruntu
    jesli tak to czy bede w stanie wogole ocenic czy udzial ten nie jest
    zawyzony ?
    jak to jest z ta pelna wlasnoscia - co ja tak naprawde kupuje za te
    pieniadze
    ktore place przy wykupie ?