  • Data: 2012-01-11 21:29:00
    Temat: spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o informację, jaki mam czas od uprawomocnienia wyroku sądowego, (na
    mocy którego dziedziczę jako jedyny prawny spadkobierca po zmarłym ojcu) na
    przepisanie w spółdzielni tytułu prawnego z ojca na mnie ? Czy wystarczy,
    że dokonam tego przed ewentualną sprzedażą mieszkania,czy też mam na to
    jakiś (jaki?) określony czas, po którym, tytuł prawny do lokalu może mi
    przepaść, czy też równie dorbze mogę za 10 lat przepisać, "bo tak chcę"
    ?Oczywiście, wszelkie zobowiązania reguluję na bieżąco za to mieszkanie.
    Dziękuję za odpowiedź