    From: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spisany...zmiana sytuacji na gorsza :(
    Date: Sat, 3 May 2003 22:23:27 +0200

    Użytkownik "Lulek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:v7h7bvk2qf0q3emng20prqolrpgjr103vg@4ax.com...

    > Ale co fakt jego obaw ma do państwa policyjnego?
    > Zdecydowanie lepsza jest taka właśnie postawa autora wątku, niż gdyby
    > śmiał się w oczy stróżom prawa nie mając przed nią żadnego respektu. Wtedy
    > dopiero załamałbym ręce "jakich my czasów dożyliśmy".

    Nie zrozumielismy się.
    Wcale nie krytykuje postawy autora w spotkaniu z policja.
    Wydawało mi się tylko, że w obecnych czasach mało kto (a juz w szczegolnosci
    policja) bedzie przejmował sie dwoma trzeżwymi młodzieńcami. Życie pokazuje,
    że powazniejszymi sprawami się nikt nie przejmuje.
    Obawy autora (w szczegolnosci: "I teraz pytania") przypomniały mi po prostu
    inne czasy, kiedy takie zdarzenia jak tu opisane mogły mieć dalsze przykre
    konsekwencje.

    Pozdrawiam,
    Karol