  • 1. Data: 2002-02-27 00:00:37
    Temat: spis powszechny
    Od: "Marcin Lubojański" <n...@p...pl>

    Witam
    Czy ma ktoś podstawy prawne spisu powszechnego ? Bo na
    http://www.stat.gov.pl/nsp/index.htm jest chyba zły link.
    Tzn dwa razy do tego samego pliku (nieaktualna ustawa).
    Chodzi mi konkretnie żeby gdzieś pisało, że mają przyjmować rachmistrzów do
    29 marca.
    Jest mi to potrzebne żeby cos zawalczyć w Urzędzie Miejskim.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    odpowiadając usuń nospam z adresu e-mail
    ------
    www.tramping.slask.prv.pl - niusy turystyczne ze Śląska, relacje z wypraw

  • 2. Data: 2002-02-27 14:14:01
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Marcin Lubojański wrote:

    > Czy ma ktoś podstawy prawne spisu powszechnego ? Bo na
    > http://www.stat.gov.pl/nsp/index.htm jest chyba zły link.

    Dobry, dobry. Ustawy nie sprawdzę bo jest w PDF.

    > Tzn dwa razy do tego samego pliku (nieaktualna ustawa).
    > Chodzi mi konkretnie żeby gdzieś pisało, że mają przyjmować rachmistrzów do
    > 29 marca.

    Właśnie o tym pisze na podstronie nabor.htm.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.