  • 1. Data: 2002-02-26 23:14:07
    Temat: Akt oskarzenia - kilka pytan
    Od: "Mziel Insky" <m...@w...pl>

    Dziekuje wszystkim, ktorzy przyslali mi akty oskarzenia. Dla tych co nie
    wiedza to nie dla mnie tylko dla mojej dziewczyny :-)
    Mam teraz nowe pytania:
    - czy w sprawach z oskarzenia prywatnego nalezy to zaznaczyc przy akcie
    oskarzenia: "akt oskarzenia w sprawie z oskarzenia prywatnego"
    - gdy oskarzyciel prywatny dziala przez pelnomocnika, czy nalezy to
    zaznaczyc nawstepie: "Adwokata J.K..., pelnomocnika A.B"
    - czy nalezy napisac kogo przeciwko komu: "A.B. oskarza: C.D..." czy raczej:
    oskarzyciel prywatny:
    oskarzony:
    - czy dane totyczace oskarzonych wymienia sie tylko w sprawach z oskarzenia
    publicznego (wyksztalcenie, praca, zawod, stosunki rodzinne...)
    - czy przed uzasadnieniem nalezy wskazac przepisy wskazujace wlasciwosc sadu

    Przydalyby sie rowniez jakies wyroki w sprawie karnej...

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam, Mziel Insky