  • 1. Data: 2009-07-07 09:59:11
    Temat: specjalne uprawnienia konsumentow przy transakcjach na odleglosc
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Interesuje mnie czy mozliwosc wycofania sie z transakcji zawartej na
    odleglosc dotyczy tylko zawierania umowy czy tez przedluzania jej na np.
    kolejny okres.

    Zakladam, ze klient zawiera umowe np. na telefon voip. Dostaje bramke,
    postanowienia umowne poczta. Czyta. Dochodzi do wniosku, ze wszystko jest
    OK. Korzysta z uslugi przez rok czasu. Po roku czasu przedluzenie umowy
    wymaga klikniecia na odleglosc, ze chce przedluzyc umowe.

    Czy takie przedluzenie tez daje mu mozliwosc rezygnacji w ciagu 10 dni ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-07-07 12:32:40
    Od: kuba <j...@g...com>

    Icek pisze:
> [...]
    > wymaga klikniecia na odleglosc, ze chce przedluzyc umowe.
    >
    > Czy takie przedluzenie tez daje mu mozliwosc rezygnacji w ciagu 10 dni ?

    Literalnie czytając ustawę konsumencką, wydaje mi się, że nie. Nie wiem,
    czy prawo telekomunikacyjne mówi coś na ten temat.

    pozdrawiam
    kuba