  • 1. Data: 2009-07-07 08:27:09
    Temat: od kiedy naliczane odserki
    Od: "Maciej D." <m...@w...pl>

    Witam czy ktoś sie orientuje w temacie
    przegrałem sprawę z ZUS
    -w w grudniu 1999roku wypłacone ostatnie świadczenie
    -zus skierował sprawę do sądu
    -sprawa zakonczona w 2005 (moja przegrana)
    zus naliczył sobie odsetki od daty 1999r
    wg mnie jeśli juz powinny byc naliczone to od daty zakonczenia sprawy

    czy ktoś wie jak stanowi prawo?
    i ewentualnie jakie paragarafy
    dziekuje i pozdrawiam

    4221 (20090706) __________

  • 2. Data: 2009-07-07 09:04:19
    Temat: Re: od kiedy naliczane odserki
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maciej D. pisze:

> [...]
    > zus naliczył sobie odsetki od daty 1999r
    > wg mnie jeśli juz powinny byc naliczone to od daty zakonczenia sprawy

    Odsetki są naliczane od następnego dnia po dacie płatności.
    I nie 'jeśli już' a są obowiązkowe.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-07 09:15:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 10:27:09 +0200, Maciej D. napisał(a):

    > -sprawa zakonczona w 2005 (moja przegrana) zus naliczył sobie odsetki od
    > daty 1999r wg mnie jeśli juz powinny byc naliczone to od daty
    > zakonczenia sprawy

    Od daty wymagalności do dnia zapłaty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?