  • 1. Data: 2004-06-07 18:07:19
    Temat: Jak szybko w rejestrze skazanych ?
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Mam pytanko.
    Kolezanka nie stety padla ofiara nielegalnego opragramowania.
    Dostala maly wyrok w zawieszeniu. Jest z Tarnobrzega,
    Czy ktos moze powiedzec jak szybko mozna znalez sie w rejestrze skazanych.?
    Obecnie ma dostac prace , i chca od niej zaswiadczenie o nie karalnosci.

  • 2. Data: 2004-06-07 18:39:57
    Temat: Re: Jak szybko w rejestrze skazanych ?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko.
    > Kolezanka nie stety padla ofiara nielegalnego opragramowania.
    > Dostala maly wyrok w zawieszeniu.

    Ojej, jaka biedna nieswiadoma kolezanka. Wszyscy ja zalujemy. Pewnie jakis
    zloczynca ukradkiem jej zainstalowal nielegalny program, a ona bidulka o tym
    nie wiedziala. Faktycznie ofiara.

    PS "Niestety" pisze sie lacznie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-06-07 18:58:38
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Ojej, jaka biedna nieswiadoma kolezanka.

    i po co to piszesz?

  • 4. Data: 2004-06-07 19:01:30
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    wpis do rejestru następuje z chwilą uprawomocnienia się wyroku
    niepodanie danych w ankiecie personalnej przy przyjmowaniu do pracy może
    stanowić podstawę do dyscyplinarnego zwolnienia
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-07 19:12:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > i po co to piszesz?

    W celu demaskacji obludy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-06-07 19:52:32
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Neo" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    skazanych.?
    > Obecnie ma dostac prace , i chca od niej zaswiadczenie o nie karalnosci.

    nie umiem Ci odpowiedziec na pytanie.
    ale tak bardziej z ciekawosci - mozesz napisac jak to sie stalo?
    no i nie wiedzialem ze za kradziez oprogramowania grozi kara pozbawienia
    wolnosci.
    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 7. Data: 2004-06-07 22:37:01
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > i po co to piszesz?

    jak nie czaisz - to pytaj gdzies na ohp.pl. bravo girl tez wie wszystko

    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2004-06-08 21:40:22
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > jak nie czaisz - to pytaj gdzies na ohp.pl. bravo girl tez wie wszystko

    ale to co on napisal jest OT i NTG