    From: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek, darowizna odnosnie nieruchomosci
    Date: Sat, 23 Jul 2005 21:14:55 +0200

    > Sadzac po zadawanych pytaniach nic nie wiesz na temat przepisów
    > dotyczacych twojej pracy. Pytasz o pojecia podstawowe. Totez nie rokuję
    > powodzenia.
    > Nie bardzo rozumiem pracodawce, ze cie przyjal na to stanowisko. Tyle jest
    > prawników bez szans na prace w zawodzie.
    > Radzilbym chociaz Kodeks Cywilny przegladnac jako elementarz prawny
    > obywatela.

    Przeciez napisalam, ze dopiero zaczelam praktyke i to w dodatku bezplatna !
    Moj pracodawca swietnie zdawal sobie z tego sprawe jak mnie przyjmowal,
    teraz moja w tym glowa, zeby sie wszystkiego nauczyc. Napisalam tez, ze na
    zadnym stanowisku jeszcze nie jestem. Zreszta z tego co juz zdarzylam
    zauwazyc w moim biurze zatrudniani na poczatku w wiekszosci byli pracownicy
    tak sam zieloni jak ja i w trakcie pracy sie wszystkiego nauczyli i teraz
    swietnie sobie radza. A pytania moze i elementarne, ale potrzebuje znalezc
    na nie odpowiedzi. Mam troche czasu, zeby nauczyc sie wszystkiego i wiem, ze
    uda mi sie to. Nie musisz zatem nic rokowac na temat powodzenia w tej pracy,
    bo nie tego dotyczylo moje pytanie. Pozatym w biurach nieruchomosci nie
    zatrudnia sie prawnikow, tylko ludzi ktorzy maja odpowiednie predyspozycje
    osobowosciowe do wykonywania zawodu posrednika.

    Pozdrawiam
    Ania