  • 1. Data: 2005-07-23 09:11:16
    Temat: nazwa zastrzeżona
    Od: "info" <t...@k...pl>

    Jak mógłbym sprawdzić czy dana nazwa nie jest zastrzeżona i nie można jej
    używać? Chodzi mi konkretnie o nazwę serwisu internetowego, np. giełda
    samochodowa, która może być traktowana jako "potoczna" nazwa i nie można jej
    sobie zastrzec. Chyba że się mylę.

  • 2. Data: 2005-07-23 10:50:22
    Temat: Re: nazwa zastrzeżona
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "info" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > używać? Chodzi mi konkretnie o nazwę serwisu internetowego, np. giełda
    > samochodowa, która może być traktowana jako "potoczna" nazwa i nie

    Poszukaj tu: http://www.uprp.pl/Polski/Bazy+danych+UPRP/ ale nie sądzę,
    by się taką nazwę dało zastrzec.