  • 41. Data: 2009-09-05 04:46:27
    Temat: Re: spadek
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Czytałeś Szymborską kiedyś? Poczytaj. Warto.

    Wolę fantasy.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 42. Data: 2009-09-05 11:28:20
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to zmienia sprawę - lepiej wiedzieć, że syn się żeni z k... niż z tanią k... .
    Można nawet powiedzieć... NORMALKA ;-))

    -----

  • 43. Data: 2009-09-05 11:32:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to czytaj witka.
    Co prawda nie warto.
    JaC

    -----

  • 44. Data: 2009-09-05 12:02:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ąćęłńóśźż nachlewił

    > A to zmienia sprawę - lepiej wiedzieć, że syn się żeni z k... niż z
    > tanią k... . Można nawet powiedzieć... NORMALKA ;-))

    Masz coś do mnie? A to z kim się wiąże to *moja* sprawa. Tylko i wyłącznie
    *moja*.

  • 45. Data: 2009-09-05 19:20:14
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > ąćęłńóśźż nachlewił

    > Masz coś do mnie? A to z kim się wiąże to *moja* sprawa. Tylko i wyłącznie
    > *moja*.

    I klientów.