  • 1. Data: 2007-02-01 17:08:38
    Temat: sms od Banku AIG ?
    Od: "thaz [xpect]" <t...@N...pl>

    Witam!
    Dosłownie 2 min temu otrzymałem wiadomość sms
    z normalnego numeru komórkowego w sieci Orange o
    treści:
    "Uwaga!Wiadomość dla klientów AIG Bank Polska SA;
    AIG Bank prosi o pinly kontakt tel. 713762600.
    Czekamy na telefon, sprawa ważna!"

    Oczywiście jestem ich klientem, ale jakoś
    nigdy nie otrzymywałem wiadomości z normalnego
    numeru :)

    co to w ogóle jest?

    thaz

  • 2. Data: 2007-02-01 17:10:28
    Temat: Re: sms od Banku AIG ?
    Od: "thaz [xpect]" <t...@N...pl>

    > co to w ogóle jest?

    możliwe, że zalegam z jakąś ratą
    i temu "ściągającemu" nie chce się dzwonić? :P

    thaz

  • 3. Data: 2007-02-01 17:20:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "thaz [xpect]" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > "Uwaga!Wiadomość dla klientów AIG Bank Polska SA;
    > AIG Bank prosi o pinly kontakt tel. 713762600.
    > Czekamy na telefon, sprawa ważna!"

    Odpisz im, ze masz chwilę wolnego czasu, więc jak mają sprawę, to niech dzwonią.

    A jeśli chcesz się z nimi kontaktować, to na pewno nie z tym numerem z SMS-a
    tylko na numer Oddziału z książki telefonicznej. Skąd wiesz, kto siedzi pod tym
    numerem z SMS-a?

  • 4. Data: 2007-02-01 18:04:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    thaz [xpect] napisał(a):
> [...]
    > Czekamy na telefon, sprawa ważna!"
    > Oczywiście jestem ich klientem, ale jakoś
    > nigdy nie otrzymywałem wiadomości z normalnego
    Zadzwon na infolinie i sie zapytaj o co im chodzi. A w ogole to chyba
    pomyliles grupy - z postawionego pytania wynika ze chodzi o problem
    bankowy a nie prawny wiec raczej pl.biznes.banki
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-02-01 18:05:58
    Temat: Re: [OT] sms od Banku AIG ?
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > Odpisz im, ze masz chwilę wolnego czasu, więc jak mają sprawę, to niech
    > dzwonią.

    Hmm, nie słyszałem żeby klienci AIG otrzymywali SMSy tego typu. Zgodnie z
    ich tabelą opłat i prowizji za telefoniczny kontakt na komórkę z informacją
    o zaległej racie płaci sie opłatę manipulacyjną coś około 30zł. Wiec jeśli
    numer nalezy naprawdę do AIG, a pytajacy zalega z jakąś ratą to ja bym sie
    sam odezwał zamiast potem płacic te 30zł.

  • 6. Data: 2007-02-01 18:56:47
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czekamy na telefon, sprawa ważna!"

    Mają sprawę? Niech dzwonią.

    +inż.leva+

  • 7. Data: 2007-02-01 20:34:14
    Od: "Artur Gazda" <a...@n...pl>

    w żadnym wypadku nie oddzwania na żaden nie znany Ci nr tel. jeśli już
    chcesz to dzwoń do swojego banku i sprawdz czy ktos wogole stosuje takie
    praktyki, żaden bank nie kontaktuje sie w waznej sprawie z klientem smsem.

  • 8. Data: 2007-02-01 21:07:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Artur Gazda [Thu, 1 Feb 2007 21:34:14 +0100]:

    > żaden bank nie kontaktuje sie w waznej sprawie z klientem smsem.

    Mój się ze mną kontaktuje. Fakt, że trochę "po znajomości",
    znaczy handlowiec ichny. Ale jednak...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero