  • 1. Data: 2008-05-20 12:24:01
    Temat: służebność gruntowa na potrzeby mediów
    Od: b...@g...com

    Witam.

    W akcje notarialnym posiadam tylko służebność przejscia i przejazdu,
    brak służebności pozwalajacej na poprowadzanie mediów. Włascicielka
    działki przez ktorą beda przeprowadzone media nie ma nic przeciwko. Z
    tego co sie zorientowałem musze wystąpic o nowa służebnośc ktora
    powinna byc zapisana w Akcje Notarialmym. Więc udałem sie do
    Notariusza ktory spisywał AN, lecz powiedził mi ze on nie wie o co
    chodzi :(.

    W jaki sposób powinna byc ta służebnośc zapisana w AN?? Moze jakis
    przykład??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-20 16:07:44
    Temat: Re: służebność gruntowa na potrzeby mediów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    b...@g...com pisze:

    > W jaki sposób powinna byc ta służebnośc zapisana w AN?? Moze jakis
    > przykład??

    Idź do mądrzejszego notariusza.
    Sam sobie i tak aktu notarialnego nie napiszesz.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-05-21 06:54:32
    Od: beretto <p...@g...com>

    Rozumiem doskonale zmiane Notariusza.

    Może podasz przykładowy wpis jaki powinien znajdowac sie w AN
    uwzgędnjający służebnosc mediów.

    Pozdrawiam i Dziękuję.