  • 1. Data: 2004-12-14 07:23:31
    Temat: Restrukturyzacja
    Od: "Jo" <z...@p...onet.pl>

    Proszę grupowiczów o każdą pomoc w następującym problemie:

    Brałem udział w restrukturyzacji i niestety w chwili zakończenia
    restrukturyzacji zabrakło na moim koncie w ZUS ok 100 PLN co stanowi ok 2%
    łącznej kwoty składki miesięcznej.Z tego powodu umorzono restrukturyzację-
    zgodnie z ustawą. Odwołałem się do sądu pracy i ubezpieczeń....

    -czy jest jakaś ustawa natury ogólniejszej (np. coś o sprawiedliwości
    społecznej czy coś w tym stylu) niz ustawa o restrukturyzacji, która
    dawałaby jakąś szansę obrony przed starszliwą ostrością ustawy o
    restrukturyzacji.Bo gdyby zabrakło np 20 gr to zgodnie z ustawą też powinni
    umorzyć restrukt. , a jakoś tak wydaje mi się to śmieszne.

    -Czy jest jakaś ustawa z podobnie określonym terminem i warunkiem nie
    zalegania, która jest łąmana nagminnie?

    -jaką przyjąć linie obrony, co może mieć jakieś znaczenie dla obrony jeśli
    można o takiej mówić?

    -nie mogę znależć ustawy na podstawie której restrukturyzację przedłużono i
    z której by wynikało kiedy ma się skończyć. Czy ktoś zna może nr.