    From: "hill" <h...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: słupy energet. na posesji
    Date: Thu, 6 Mar 2003 09:42:57 +0100

    Salute!
    W roku 1992 Zakład Energetyczny stawiał słupy w naszej wiosce, od każdego z
    właścicieli musieli uzyskać zgodę na na umieszczenie słupa na działce ja
    również takiej zgody udzieliłem. W roku 1998 w wyniku sąsiedzkich zatargów o
    przysłowiową" miedzę" nastąpiły pomiary geodezyjne, po których ku mojemu
    zdumieniu okazało się, iż ma działka jest jeszcze raz większa niż myślałem,
    że jest i wyszło na to, że mama jeszcze jeden słup na działce,na którego
    postawienie zgody już nie wyrażałem (a do tego jeszcze dwie skrzyneczki
    należące do TP.SA).
    Czy jest szansa na to, że ZE będzie musiał mi zrekompensować cale to
    zamieszanie?

    --
    h...@x...wp.pl