  • Data: 2003-03-08 06:36:29
    Temat: Re: słupy energet. na posesji
    Od: "hill" <h...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> napisał w
    wiadomości
    news:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921458087@jplwant0
    03.jasien.net...

    > Zwróc uwagę na różnice pomiędzy wywłaszczeniem i słusznym
    > odszkodowaniem, co może być przedmiotem sporu
    > przed sądem i trawać kilka lat
    > a prostą w mierę decyzja starosty na podstawie
    > art. 124.1 UGN zezwalającą na przeprowadzenie linii
    > energetycznej przez Twoja działke w wypadku gdy
    > Ty nie wyrażasz na to zgody. Warunkiem tego jest przeprowadzenie
    > rokowań z właścicielem ale to zwykle kwestia 1-2 miesięcy maksymalnie.

    No właśnie, jak kolega szanowny nadmienił: "warunkiem jest przeprowadzenie
    rokowań..." w moim przypadku o żadnych rokowaniach mowy nie ma ponieważ nikt
    ze mną niczego nie uzgadniał. Dlaczego? Ano podejrzewam dlatego, że organ
    wydający decyzję zezwalającą na postawienie słupa kierował się błędną
    dokumentacją geodezyjną, gdzie ów kawałek ziemii był własnością gminy co jak
    się z biegiem czasu okazało mijało się z realiami.
    Jeśli chodzi o przystanek autobusowy to on jak najbardziej znajdował się na
    mojej działce o czym świadczy fakt że kiedy go niedawno remontowano to Urząd
    Gminy zwrócił się do mnie z zapytaniem czy nie odsprzedałbym im tego kawałka
    ziemi. Ja zgodziłem się tylko na dzierżawę. Wymowne, prawda?
    Wracając do słupa energetycznego i skrzyneczek TP SA. A co będzie jeśli
    ogrodzę teren, wypuszczę stado rotwailerów i w razie awarii na słupie lub w
    sieci telekomunikacyjnej zabronie wstępu na posesję bo właśnie obsiałem
    działkę bajecznie drogą odmianą storczyka i w ramach rekompensaty zażyczę
    sobie 10 tys. dolarów :)))

    --
    h...@x...wp.pl