  • 1. Data: 2010-11-09 19:44:07
    Temat: słup elektrowni na posesji
    Od: janusz <n...@a...am>

    Witam. Posiadam na swojej posesji od początku, czyli od nabycia działki
    wraz z domem słup należący do jednej kompanii energetycznej. Ongiś, na
    początku całej historii pisałem prośby do nich, żeby zabrali sobie słup
    z mojej działki, ale jedyne co mi zaproponowali to usunięcie go na mój
    koszt.
    Pytanie do znających się na rzeczy: jaki jest status tegoż słupa, tj czy
    działa tutaj prawo, że wszystko co jest umiejscowione na mojej posesji
    jest moją własnością? Czy mogę domagać się bezwzględnego usunięcia tegoż
    lub jakiegoś odszkodowania?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-09 20:10:34
    Temat: Re: słup elektrowni na posesji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 20:44, janusz pisze:
> [...]
    > początku całej historii pisałem prośby do nich, żeby zabrali sobie słup
    > z mojej działki, ale jedyne co mi zaproponowali to usunięcie go na mój

    Czyli kupiłeś działkę ze stojącym już słupem. Był może niewidzialny?

> [...]
    > działa tutaj prawo, że wszystko co jest umiejscowione na mojej posesji
    > jest moją własnością? Czy mogę domagać się bezwzględnego usunięcia tegoż

    Widziały gały co brały. Teraz nie cwaniakuj.

  • 3. Data: 2010-11-09 20:17:27
    Od: "doc. hab Konrad Zaliwajko" <k...@n...com>

    W dniu 2010-11-09 21:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli kupiłeś działkę ze stojącym już słupem. Był może niewidzialny?

    A co to ma do rzeczy? Pyta czy można coś z tym zrobić, jak nie wiesz
    kmiocie to się nie oddzywaj

    > Widziały gały co brały. Teraz nie cwaniakuj.

    a tu się mylisz cwelu =>
    http://www.prawoplus.pl/marketmaster/index/source/nn
    b/user/41767/product/25

    tera wypierdalaj po matke na pigalak

  • 4. Data: 2010-11-09 20:20:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 21:17, doc. hab Konrad Zaliwajko pisze:

    > http://www.prawoplus.pl/marketmaster/index/source/nn
    b/user/41767/product/25

    Pięknie zaprezentowałeś swoją firmę, naciągaczu.

    > tera wypierdalaj po matke na pigalak

    Tam twoja się szwenda. Inaczej twój ociec-menel w życiu by jej nie spotkał.

  • 5. Data: 2010-11-09 20:24:59
    Od: "doc. hab Konrad Zaliwajko" <k...@n...com>

    W dniu 2010-11-09 21:20, Andrzej Lawa pisze:

    b/user/41767/product/25

    > Pięknie zaprezentowałeś swoją firmę, naciągaczu.

    > Tam twoja się szwenda. Inaczej twój ociec-menel w życiu by jej nie spotkał.

    twoją już na śmierć zaruchali półośką od wartburga rumuńscy żebracy,
    tera leży w kostnicy, grabarz jej ostatnim kochankiem a szczur
    pedikiurzystą :D

  • 6. Data: 2010-11-09 20:40:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 21:24, doc. hab Konrad Zaliwajko pisze:

    [ciach bełkot niedorozwiniętego]

    [ziew]

  • 7. Data: 2010-11-09 20:45:23
    Od: "doc. hab Konrad Zaliwajko" <k...@n...com>

    W dniu 2010-11-09 21:40, Andrzej Lawa pisze:

    > [ziew]

    nie zapomnij wygasić kozy przed snem bo sie zaczadzicie z kumplami na
    działce

  • 8. Data: 2010-11-09 20:49:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 21:45, doc. hab Konrad Zaliwajko pisze:

    > nie zapomnij wygasić kozy przed snem bo sie zaczadzicie z kumplami na
    > działce

    Animka, spierdalaj już, co?

  • 9. Data: 2010-11-09 22:06:22
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Użytkownik janusz napisał:
> [...]
    > działa tutaj prawo, że wszystko co jest umiejscowione na mojej posesji
    > jest moją własnością? Czy mogę domagać się bezwzględnego usunięcia tegoż
    Dołącze siędo tematu

    Tatełę zapakował mi taki słup energetyczny w annus i nie chce go usunąć
    dopuki nie znajde potfora z loch ness w wannie

  • 10. Data: 2010-11-10 07:15:08
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    1. sprawdź czy energetyka miała zgodę na jego postawienie ( zapytaj
    poprzedniego właściciela)
    2. sprawdź w księdze wieczystej czy nie ma żądnych służebności
    3. jeżeli nie ma nic to wzywasz pisemnie za potwierdzeniem odbioru:
    - o usunięcie słupa
    - lub o zapłatę odszkodowania za bezumowne korzystanie z nieruchomości
    - lub jedno i drugie.
    A dalej to już tylko droga sądowa.

    Powodzenia.
    Michał